kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

فرمانده ارشد صهیونیستی: تاکنون 2000 تروریست تکفیری در اسرائیل درمان شده‌اند

معاون فرمانده لشکر جولان اشغالی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تاکنون 2000 تروریست تکفیری فعال در سوریه در اسرائيل درمان شده‌اند.


به گزارش فارس، «بسام علیان» معاون فرمانده لشکر جولان اشغالی در ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با وبگاه صهیونیستی «المصدر» درباره مسایلی از جمله مداوای تروریست‌های سوری در فلسطین اشغالی صحبت کرد. «علیان» در پاسخ به این سؤال که «آیا شما معتقدید حزب‌الله به دلیل جنگ ضعیف شده؟ و آیا تهدید‌ حزب‌الله به خاطر جنگ کمتر شده؟» گفت:«ما منطقه را خوب می‌شناسیم و این بدان معناست که می‌توان به حزب‌الله از دو دیدگاه نگریست: از جهتی می‌توان گفت ضعیف شده، ضربات سختی دریافت کرده و نیروهایش را از دست داده اما از جهتی می‌توان گفت حزب‌الله قوی شده و به ارتشی عملیاتی در واقعیت تبدیل شده است و فرماندهانش نیز کسب تجربه کرده‌اند.»
«علیان» در ادامه گفت: «بر اساس برآوردها، اسرائیل تاکنون حدود 2000 تروریست را که در سوریه زخمی شده‌اند، درمان کرده است». این فرمانده اسرائیلی ادعا کرد:«ما سازمانی ویژه داریم که کسانی که قصد ورود به اسرائیل را دارند، کنترل می‌کند تا مانع از ورود عناصر دشمن شویم، نمی‌خواهیم مجروحی که وارد می‌شود تروریست انتحاری باشد. زمانی که مجروح در وضعیت سختی باشد درمان‌های ضروری را به صورت کامل برای وی انجام می‌دهیم.»