kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
خاخام اعظم اسرائیل:

قتل فلسطینیان مشکوک به حمل چاقو هم واجب است!

خاخام اعظم رژیم صهیونیستی فتوا داد، قتل هر فلسطینی که مشکوک به همراه داشتن چاقو است واجب است.


«اسحاق یوسف» مدعی شد، «شریعت یهود قتل هر فلسطینی را که چاقو به همراه داشته باشد نه تنها مجاز می‌داند بلکه واجب می‌شمارد.»
به گزارش خبرگزاری فارس، این خاخام صهیونیست افزود: «تنها در صورتی که چاقو از فلسطینی گرفته شود قتلش مجاز نیست.» این ادعا در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز رژیم صهیونیستی طبق یک مصوبه دستور داده بود هر فلسطینی  را که آنها تشخیص می‌دهند قصد عملیات شهادت‌طلبانه دارد باید سریعاً هدف تیراندازی قرار بگیرد. رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌ها اجازه حمل سلاح گرم را داده است.انتفاضه فلسطین از ابتدای اکتبر 2015 (9 مهر ماه) در اعتراض به هتک حرمت‌های گسترده علیه مسجدالاقصی آغاز شد و جوانان فلسطینی در اعتراض به این هتک حرمت‌ها با سلاح سرد، گرم، خودرو و غیره اقدام به انجام عملیات شهادت‌طلبانه علیه صهیونیست‌ها می‌کنند. تاکنون حدود 200 فلسطینی در این انتفاضه به شهادت رسیده‌اند.از سوی دیگر خبر می‌رسد شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی که از حمایت نظامیان این رژیم برخوردار بودند بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند. اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست و اقدامات نظامیان این رژیم علیه شهروندان فلسطینی در حالی ادامه دارد که انتفاضه فلسطین وارد ششمین ماه خود شده است. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین 10 شهروند فلسطینی را در مناطق مختلفی از کرانه باختری دستگیر کردند.
هشدار گردان‌های قسام
گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اما، با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به کشتن کودکان فلسطینی تأکید کردند که اجازه نخواهند داد خون این کودکان بی‌گناه پایمال شود.قسام همچنین هشدار داد که صبر و تحمل مبارزان گردان‌های قسام و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی حد و اندازه‌ای دارد.بامداد روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی چهار بار مناطق مختلف در شمال نوار غزه را هدف حمله قرار داد. در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، «اسرا ابوخوسه» 6 ساله و «یاسین ابوخوسه» 10 ساله به شهادت رسیدند و ایوب برادر 13 ساله آنان نیز به شدت زخمی شد.