kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

سرنوشت هولناک شیعیان مفقود شده در نیجریه مشخص شد

در میان سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر، اخبار، تصاویر و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد ارتش نیجریه بیش از هزار نفر از شیعیان کشتار(22 آذر) را در یک گور دسته جمعی دفن کرده و بسیاری از شیعیان را نیز در این یورش زنده زنده سوزانده است.


اگر مکان نیجریه نبود و آنها شیعه و سیاه‌پوست نبودند، قطعا سازمان‌ها و کشورهای مدعی حقوق بشر تاکنون بارها و بارها یورش وحشیانه ارتش نیجریه به شیعیان این کشور و کشتار بیش از 2000 نفر از این شیعیان مظلوم را محکوم می‌کردند.
اما هر روز که می‌گذرد ابعاد جدیدی از این جنایت هولناک که با چراغ سبز آمریکا و رژیم آل سعود انجام شد منتشر می‌شود. در همین راستا فعالان نیجریه‌ای با انتشار تصاویری فاش کردند که یک گور جمعی متعلق به شیعیان این کشور در حمله دو ماه گذشته ارتش پیدا شده است.
این منابع خبری می‌گویند گور جمعی کشف شده در قبرستان «ماندو کادونا» نیجریه تنها یکی از گورهای دسته‌جمعی است که ارتش نیجریه در آنها بیش از 1000 نفر از شیعیان شهید شده در جریان حملات 12  دسامبر سال (22 آذر) دفن کرده است.
ویدئوی جدیدی از این یورش وحشیانه نیز منتشر شده که نشان می‌دهد بسیاری از شیعیان زنده زنده در آتش کین دشمنان اهل بیت(ع) سوخته و خاکستر شده‌اند. در این فیلم  دهها جسد سوخته شیعیان نیجریه دیده می‌شود که مشخص است پس از مقاومت در برابر هجوم نیروهای ارتش تاوان سنگینی را به جرم عشق به مکتب اهل بیت(ع) پس داده‌اند.پیش از این گزارش شده بود که ارتش نیجریه برای برملا نشدن ابعاد گسترده این جنایت بسیاری از اجساد شیعیان مظلوم را سوزانده است.