kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

جاسوس کهنه‌کار اسرائیل در غزه به دام افتاد

منابع امنیتی حماس یکی از خطرناک‌ترین جاسوسان رژیم صهیونیستی در غزه را به دام انداختند.



این مزدور اسرائیلی که «م.س» 42 ساله معرفی شده، در عملیات‌های متعددی که به ترور تعدادی از رهبران مقاومت و بمباران خانه‌های فلسطینیان منجر شده، شرکت داشته است.
به گزارش خبرگزاری قدس، این جاسوس اسرائیلی بیش از 14 سال برای رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده و اطلاعات جمع‌آوری شده را به یکی از افسران اسرائیلی ارائه می‌کرد. پس از شدت گرفتن انتفاضه الاقصی و ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود کارگران به اراضی اشغالی نیز وی از طریق تلفن همراه با افسران صهیونیست در ارتباط بوده است.
وی در اعترافات خود گفته «در مقابل ارائه اطلاعات به افسران صهیونیست مبلغ ناچیزی که در بیشتر مواقع به 500 شکل در ماه می‌رسید دریافت می‌کرده است.»این جاسوس اسرائيلی ماموریت داشت که خانه افراد مشخصی را شناسایی و اطلاعات افراد را به رژیم صهیونیستی ارائه دهد، همچنین اطلاعاتی از ورودی‌های تونل، محل انبار موشک‌ها و خمپاره‌اندازها به اسرائیل بدهد.یکی از نزدیکان این جاسوس اسرائیلی منابع امنیتی فلسطین را در جریان قرار داده و گفته که وی را در حین مکالمه با یک افسر اطلاعاتی اسرائيل دیده است که پس از آن نیروهای امنیتی حماس این جاسوسی را در غزه دستگیر می‌کنند.