kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
به یاد شهید «محمدرضا اعرابیان»

به اميد اتحاد مسلمين جهان بر عليه مستكبران(حدیث دشت عشق)


شهید « محمدرضا اعرابیان «جوانی بسیار خوشرو ، مهربان و دلسوز بود و همیشه لبخند برلب داشت. همه دوستان و آشنایان از صمیم قلب او را دوست می داشتند ، کلامش سنجیده و رفتارش سنگین بود. وقتی که رسانه های خبری بخشنامه ای را انتشار دادند  که  متولدین 1337 باید به  سربازی  بیایند  بسیار خوشحال شد و با  شوق زیاد خود را برای سربازی آماده کرد.
قبل از این او می خواست  خود را برای حضور در  جبهه  مهیا  سازد و بعد از این موضوع سریعاً خود را به حوزه نظام وظیفه معرفی کرد و بعد از چند روزی به لشکر 77 خراسان پیوست و بعد از آموزشهای  لازم ، در جبهه جنگ حاضر شد.
یک شب درجبهه سیدی نورانی به خواب او آمده ومی گوید: من از تو خوشم آمده است و می خواهم تو را نزد خودمان ببرم.
در قسمت تبلیغات جبهه شروع به فعالیت کرد  که  پخش نوارهای مذهبی ، پخش  پوستر، درس  دادن  و پرداخت حقوق سربازها به عهده او بود.
شهید «اعرابیان «درعملیات فتح المبین شرکت کرد و در تاریخ 1/1/1361 در شوش دانیال به درجه رفیع شهادت نائل گردید .
فرازی از وصيتنامه شهيد: به نام پروردگار متعال كه روزى دهنده تمام موجودات مى باشد و سپاس خداى را كه نعمتهاى والاى انسانى را نصيب انسانهاى ارزشمند گرداند.
درود بر تمام رزمندگان و پويندگان راه حق و حقيقت و درود بر مادران و پدران و خواهران و برادران بيدار، هشيار و پيرو مكتب پر اصالت محمد (ص).
فعلا در صحنه  جنگ  ميان  قطب  حق و  باطل يا  مستضعف  و  مستكبر، آمريكاى  جهانخوار  هستيم  و بايد  همت  و  پشتكار داشت. از  اينكه  عزيزانى  را در اين ميان از دست  مى دهيم  نبايد  قدمها را  سست  كرد. ما  نه تنها  با اين  كار آن عزيزان را دوباره  بدست  نمى آوريم  بلكه عزيزانى  بيشتر از دست  مى دهيم .
به اميد  اتحاد  ميان  مسلمين جهان بر عليه  مستكبران و  جهانخواران بزرگ شرق  و غرب،  بخصوص آمريكا  مرگ بر آمريكا - اسرائيل .... پيروز باد اسلام -