kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
فدایی:

اصلاح‌طلبان واقعی باید از جریان فتنه اعلام برائت کنند

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام سلطه با مطرح کردن مربع هاشمی، خمینی، روحانی و خاتمی به دنبال فریب مردم و ایجاد فهرست موازی در مقابل جامعه مدرسین است گفت‌: یکی از ویژگی‌های نفوذ تغییر ادراک در خواص است.

حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به سناریوی غرب برای ادراک‌سازی در جمهوری اسلامی گفت: نظام سلطه تلاش می‌کند در بین خواص این‌گونه ادراک‌سازی کند که اولاً ظلم و جنایات آمریکایی‌ها مربوط به گذشته است و باید به دست فراموشی سپرده شود و ثانیاً آمریکا تغییر کرده است و ثالثاً آمریکا با ما دشمن نیست.
 وی با اشاره به اینکه این‌گونه مهندسی کرده‌اند تا به‌صورت مصداقی در انتخابات آتی لیستی نهایی شود یا جریانی شکل بگیرد که یک‌طرف آن جریان معتدل عقلایی در رأس آن و در سوی دیگر برخی چهره‌های به‌زعم آنها تندرو، افراطی و اصولگرا باشند،  اظهار داشت: آنها موفقیت خود را در انتخابات مجلس آینده در عملی کردن این مسئله می‌دانند که در فهرست، اول هم نام بعضی افرادی که زمانی اصولگرا بودند را قرار می‌دهند و بعد تبلیغ می‌کنند که اینها اصولگرایان عاقل، معتدل و آرام هستند؛ چون مردم باور نمی‌کنند که این توطئه دشمن باشد؛ که برخی از اصولگراها هم باشند بعد بگوییم مگر می‌شود این توطئه دشمن باشد؟ پس بر این باورند که با این روش می‌توانند کار خود را پیش ببرند.
دبیر کل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: قضایای سال 88 نشان داد که سردمداران به‌اصطلاح اصلاحات در حقیقت سردمدار فتنه هستند و اصلاح‌طلب نبودند بلکه فتنه‌گر بودند.
فدایی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان گفت اصلاح‌طلبان در سال 88 تغییر هویت داده و فتنه‌گر شدند؟ گفت: اصلاح‌طلبان یک طیف بوده و کسانی بین آنها هستند که حاضر به کنار آمدن با نظام سلطه نیستند، ولی عده‌ای در این طیف فتنه‌گر بوده و به دنبال سازش با آمریکا هستند و به‌جای توبه و اعلام پشیمانی از گذشته خود، روزبه‌روز آتش‌افروزی و فتنه‌گری بیشتری می‌کنند که شاید ریشه اصلی آن قدرت‌طلبی باشد.
وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان واقعی باید از جریان فتنه اعلام برائت کرده و مرز خود را مشخص کنند تا معلوم شود که اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران تفاوت دارند. تا زمانی که این مرزبندی روشن نشود، فضا برای هیچ‌کس شفاف نیست و وقتی اصلاح‌طلبان واقعی خودشان حاضر نباشند مرزشان را از اصلاح‌طلبان قلابی روشن کنند چه انتظاری از دیگران دارند؟!
به گزارش فارس فدایی تاکید کرد: امیدواریم دوستداران امام و همراهان انقلاب کاری کنند دشمن مأیوس شود و دشمن را با شکست مواجه کنند و کاری نکنند دشمن به هدفش نزدیک شود. اینکه دشمنان مثلث هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و روحانی و یا مربع هاشمی، خمینی، روحانی و خاتمی را مطرح می‌کنند به دنبال این است که تحلیلشان را جا بیندازند که در مقابل جامعه مدرسین برای ورود در انتخابات خبرگان رهبری لیست داده و مردم را فریب دهند. این ادامه سیاست دو قطبی‌سازی دشمنان است.