kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
آیت‌الله یزدی:

هیئت‌های مذهبی مراقب جریان‌های انحرافی باشند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جریان‌های انحرافی تلاش می‌کنند تا در مسائلی همچون قمه‌زنی و مباحث اختلاف‌برانگیز ورود کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار مسئولان هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با اشاره به تلاش دشمنان علیه شیعه و جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز دشمن از تمام ابزارهای ارتباطی، اطلاع‌رسانی و تبلیغی استفاده می‌کند تا نسل جوان را با دین و فرهنگ دینی بیگانه کند.
وی اضافه کرد: امروز جریان‌های انحرافی در مقابل سخن و نهی رهبر معظم انقلاب قرار دارند که تلاش می‌کنند تا در مسائلی همچون قمه‌زنی و مباحث اختلاف‌برانگیز ورود کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند، پس باید مراقب این تحرکات وابسته به بیگانه باشید.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی مراقب جریان‌های انحرافی باشند، گفت: در مقابل تهاجمات دشمن باید از تمام وسائل و ابزارهای روز استفاده کرده تا توطئه‌ها خنثی شود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان نقش رهبری در جامعه و تاثیرگذاری آن در جهان امروز، اظهار کرد: امروز همه باید قدر نعمت بزرگ رهبری را دانسته و متوجه باشیم که در تمام بحران‌ها و مشکلات، رهبر آگاه، بیدار و جامع‌الشرایط ایران اسلامی هستند که موجب حفظ منابع دنیوی و اخروی تمام آحاد مردم بوده و با هدایت‌ها و مواضع روشن و قاطع خود جامعه را از بحران عبور دادند.
آیت‌الله یزدی در ادامه به فاجعه منا اشاره و خاطرنشان کرد: اگر نهیب و اعلام قاطع فرمانده کل قوا و رهبر شجاع ما نبود، عربستان در مقابل ایران و دیگر کشورها رفتار صحیحی انجام نمی‌داد و این برخورد قاطع سبب شد تا سران دیگر کشورها نیز موضع بگیرند؛ پس باید قدر این نعمت بزرگ و نقش و کلام تاثیرگذار ایشان را بدانیم.