kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

وحشت اسرائیل از حزب‌الله به روایت خواندنی روزنامه جروزالم‌پست

یک روزنامه صهیونیستی با استناد به تحلیل‌های مقامات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل «بیش از هر زمان دیگر» از توان نظامی حزب‌الله هراسان است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشت: مقامات ارتش اسرائیل بر پایه تحلیل‌های اطلاعاتی که نشان می‌دهد تسلیحات حزب‌الله لبنان نه تنها کشنده بلکه دقیق هستند، بیش از هر زمان دیگری از جنگ با حزب‌الله هراسان هستند.
به گزارش فارس، این روزنامه صهیونیستی افزود: مقامات نظامی اسرائیل معتقدند که جنگ بعدی با حزب‌الله «دشوارترین» عملیات شناخته شده تا به امروز خواهد بود، چرا که این رژیم را در برابر جنبش‌هایی قرار می‌دهد که کاملا مصمم هستند و محدود به هیچ مرز جغرافیایی نمی‌باشند. این روزنامه افزود، در صورتی که اسرائیل از ناحیه بلندی‌های جولان هدف قرار بگیرد با حملات مشابهی از لبنان روبه‌رو خواهد شد که جنبش‌های مقاومت اسلامی در حال تقویت در آنجا هستند. بر اساس تحلیل مقامات نظامی رژیم صهیونیستی، درگیری‌ها با جنبش‌های مقاومت آنچنان شدید و اوضاع آنچنان وخیم خواهد شد که ارزیابی‌های میدانی ارتش اسرائیل در وهله اول ضرورت دفاع قبل از حمله خواهد بود.
یکی از دلایل نگرانی مقامات وزارت جنگ ارتش رژیم صهیونیستی آن است که نهادهای اطلاعاتی اسرائیل از مدت‌ها پیش سرگرم جمع‌بندی اطلاعاتی درباره قدرت نظامی و توان آتش نیروهای حزب‌الله هستند.به نوشته جروزالم‌پست جاسوس‌های اسرائیلی  مدت‌هاست مشغول تحلیل تسلیحات حزب‌الله بوده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که تسلیحات حزب‌الله کشنده و بسیار دقیق هستند.