kayhan.ir

کد خبر: ۴۱۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

طومار گروهک‌های تروریستی برچیده می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ارتش با تمام توان از مرزهای کشور محافظت می‌کند و به ملت قول می‌دهم که طومار گروهک‌های تروریستی برچیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امیر احمدرضا پوردستان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای ارتش در عرصه‌های گوناگون آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.
 وی افزود: گروهک‌های تکفیری و تروریستی تهدید نظامی نیست و ما آنها را تهدید نمی‌دانیم. فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه ارتش در هوا، زمین و دریا با تمام نیرو و قوا قدرتمند ظاهر می‌شود گفت:‌نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آماده پاسخگویی به هر تهدیدی در زمین و دریا هستند.
پوردستان گفت:‌ تمامی حرکت‌ها در مرزها و خارج از مرزها توسط کارشناسان اطلاعاتی ارتش رصد و متناسب با آن ظرفیت‌های دفاعی تنظیم می‌شود. وی با تاکید بر اینکه داعش، طالبان و القاعده به نیابت از آمریکا به منطقه آمده‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها وقتی وارد منطقه شدند برای افغانستان و عراق نیامده بودند چرا که آنها تصمیم حمله به ایران را داشتند ولی وقتی آمادگی نیروهای مسلح، هوشمندی رهبر معظم انقلاب و همدلی مردم را دیدند، نتوانستند چنین اقدامی را انجام دهند.