kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
پایگاه خبری الشرق الاوسط:

لحظه انفجار خشم مقاومت علیه اشغالگران فلسطین نزدیک است

پایگاه خبری الشرق الاوسط اعلام کرد، حماقت‌های پی‌در‌پی رژیم صهیونیستی شرایط را برای انفجار قریب‌الوقوع فلسطینی‌ها علیه اشغالگران نزدیک کرده است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه خبری الشرق الاوسط، هرچند رژیم صهیونیستی پس از انتفاضه نخست تلاش کرد با اتخاذ مجموعه‌ای از عوامل، آن را در نطفه خفه کند اما حماقت‌های پی‌درپی این رژیم شرایط را به سمت انفجار قریب‌الوقوع فلسطینی‌ها علیه اسرائیل وانتفاضه‌ای جدید هدایت کرد.
الشرق الاوسط افزود: «تخریب منازل مسکونی، خشکاندن منابع آبی، نابودی کشاورزی و ادامه سیاست‌های اشغالگرانه موجب شد شرایط به سمتی پیش برود که فلسطینی‌ها عزم خود را برای انتفاضه جدید علیه اسرائیل جزم کنند.»
این پایگاه خبری تاکید کرد: «هر فلسطینی یک مبارز و آزادیخواه است و  بسیاری از فلسطینی‌ها در تمام گروه‌های سنی به صف انتفاضه مردمی علیه اشغالگران و سیاست‌های آن ملحق شده‌اند.»
ادعاهای مضحک!
«ریون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه کانادا ضمن انتقاد از اقدام دادگاه لاهه برای بررسی جنایات این رژیم علیه فلسطینیان، مدعی شد تل‌آویو به بالاترین استانداردها از قوانین بین‌المللی متعهد است!
وی همچنین مدعی شد که تصمیم دادستانی دادگاه لاهه در زمینه بررسی جنایات جنگی هدیه‌ای به «تروریست‌ها» و «نقض حقوق بین‌المللی» است!
گفتنی است جنایات جنگ غزه تحت نظر رئیس رژیم صهیونیستی صورت گرفت که طی آن صدها کودک شهید یا زخمی شدند.
دادگاه لاهه چند روزی است کار تحقیقات روی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به‌ویژه در جنگ اخیر غزه را آغاز کرده است. انتشار این خبر همان و بالا و پایین شدن رژیم صهیونیستی همان. صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند در صورت ادامه این تحقیقات، دادگاه لاهه را به تعطیلی می‌کشانند.