kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

شریعتمداری: حصر سران فتنه تودهنی به آمریکا و پروژه تکفیری بود

مدیرمسئول کیهان گفت:حصر دو تن از سران فتنه بخاطر آن بود که آمریکایی‌ها می‌خواستند همان طرح تکفیری را که در سوریه پیاده کردند، در اینجا نیز پیاده کنند. که نظام با حصر خانگی آنها، تودهنی محکمی به آمریکا و پروژه تکفیری زد و رابطه آنها را با کانون آمریکایی تکفیرها قطع کرد. تمامی حامیان داعش و تکفیری‌ها بدون استثناء همان حامیان فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 هستند.

سرویس سیاسی:

بعد از ظهر دیروز، تالار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، میزبان شرکت‌کنندگان در همایش «1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران»، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان بود.
در حالی که بسیج دانشجویی برگزار‌کننده این مراسم بود اما از ساعت‌ها قبل دانشجویان زیادی از طیف‌های مختلف، خود را به این تالار رسانده بودند، به طوری که عده‌ای ایستاده در راهروها مراسم را دنبال می‌کردند. حسین شریعتمداری ساعت 2/30 بعدازظهر وارد سالن شد و دانشجویان در حالی که پرچم‌های ایران، حزب‌الله، یاحسین و یاابوالفضل را در دست داشتند، با سر دادن شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «علمدار بصیرت، حاج حسین شریعت» به استقبال وی رفتند. در میان جمع انبوه دانشجویان بسیجی برخی دیگر از حاضران که بنا به اخبار رسیده تعدادی از آنها دانشجوی دانشگاه تهران نیز نبودند، اقدام به سر دادن شعار «کیهان- اسرائیل پیوندتان مبارک» کرده و پلاکاردهای خود را روی دست گرفتند تا نوید یک مراسم داغ و جنجالی را بدهند.
سپس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پشت تریبون رفت و در حالی که همهمه فریادها و شعارهای دو طرف ادامه داشت، خطاب به دانشجویان مخالف گفت؛ شما در مراسم‌های خود حتی اجازه ورود خبرنگاران غیرهمسو با خود را نمی‌دهید و ادعای دفاع از آزادی بیان هم دارید اما ما به شما نه تنها اجازه دادیم که در این مراسم حاضر شوید بلکه می‌توانید حرف هایتان را هم بزنید. وی سپس از مخالفان خواست نماینده‌ای از سوی خود تعیین کنند تا در زمان تعیین شده پشت تریبون آمده و دیدگاه‌های خود را مطرح کند.
پس از سخنان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه و آمادگی مدیر مسئول کیهان برای آغاز سخنرانی، شعارها شدت بیشتری گرفت. در حالی که دانشجویان مخالف شعار حمایت از سران فتنه و شکستن حصر را می‌دادند، سایر دانشجویان با شعار «ای مرجع قضایی، اعدام انقلابی» پاسخ مخالفان را دادند.
مدیر مسئول کیهان در آغاز سخنان خود با اشاره به برخی اسناد درباره فتنه و فتنه‌گران گفت: چند نمونه از اسنادی که امروز درباره وطن‌فروشی فتنه‌گران می‌خواهم به شما نشان بدهم را پیش از این برای یکی از عوامل فتنه فرستادم و آنها پیغام دادند که نخواهیم گذاشت این اسناد منتشر شود.
شریعتمداری در ادامه با اشاره به هیاهو و فریادهای مخالفان گفت: همین رفتار شما نشانه‌ای از آن پیغام است.
مدیر مسئول کیهان  در پاسخ کسانی که شعار زنده‌باد موسوی و کروبی و خاتمی سر داده بودند گفت: با «زنده باد» نمی‌توان مرده را زنده کرد و در جواب این شعار که موسوی و کروبی آزاد باید گردند  افزود: حصر دو تن از سران فتنه بخاطر آن بود که آمریکایی‌ها می‌خواستند همان طرح تکفیری را که در سوریه پیاده کردند، در اینجا نیز پیاده کنند. که نظام با حصر خانگی آنها، تودهنی محکمی به آمریکا و پروژه تکفیری زد و رابطه آنها را با کانون آمریکایی تکفیرها قطع کرد و پرسید؛ مگر فتنه‌گران با شعار «نه غزه نه لبنان» تاکید نمی‌کردند که مسائل بیرون ایران به آنها ربطی ندارد؟ پس چه شد که با صدور اطلاعیه به بهانه حمایت از مردم مصر دعوت به راهپیمایی کردند؟!
شریعتمداری در ادامه گفت؛ همه حامیان داعش و تکفیری‌ها بدون استثناء همان حامیان فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 هستند. در فتنه 88 هم دلارهای ملک عبدالله به جیب سران فتنه سرازیر شده بود. مدیر مسئول کیهان گفت؛ چند روز بعد از حصر، سایت «راه سبز» وابسته به فتنه‌گران با صدور بیانیه‌ای در پوشش حمایت از مردم سوریه، همبستگی فتنه‌گران با تروریست‌های تکفیری را اعلام کرد. شریعتمداری افزود: مگر عبدالمالک ریگی تکفیری نبود و دوبار  به صراحت در مصاحبه با VOA از فتنه 88 حمایت نکرد؟ و مگر القاعده تکفیری نیست و مگر مدعیان اصلاحات پیشنهاد همراهی با آنان در افغانستان را ارائه نکرده بودند؟!
شریعتمداری با ارائه چند سند دیگر همراه با آدرس این اسناد نتیجه گرفت که اگر حصر موسوی و کروبی که براساس اصل 176 قانون اساسی بوده است، صورت نمی‌گرفت، امروز مانند سوریه شاهد قتل عام مردم بی‌گناه کوچه و بازار از سوی تکفیری‌ها و منافقین بودیم و گفت؛ شما به اخبار مربوطه در سایت VOA مراجعه کنید. در این هنگام دانشجویان بسیجی شعار خاتمی VOA  پیوندتان مبارک سر دادند و مدیرمسئول کیهان گفت؛  البته پیوند آقای خاتمی با پدر جد VOA یعنی جرج سوروس صهیونیست است و گفت؛ ایشان ملاقات‌های خود با جرج سوروس را انکار و از بنده شکایت کرده است که دادگاه فرصت مناسبی برای ارائه اسناد ننگین این ملاقات‌هاست. دانشجویان معترض به حمایت از خاتمی، موسوی، کروبی شعار دادند و شریعتمداری گفت؛ ترجمه دقیق این شعار آن است که جرج سوروس، مایکل لدین، شیمون پرز، راسموسن حمایتت می‌کنیم! و به اسنادی از ارتباط ارگانیک سران فتنه با عوامل یاد شده اشاره کرد.
مدیرمسئول کیهان با ارائه اسنادی نشان داد که تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد سران و عوامل فتنه به آمریکا بوده است. در این اسناد فتنه‌گران به «جان هانا» نماینده اعزامی آمریکا در برلین هشدار می‌دهند که تحریم‌های تدریجی ایران را واکسینه می‌کند و پیشنهاد تحریم‌های فلج‌کننده را می‌دهند.
در این هنگام تعدادی از دانشجویان خطاب به مدیر مسئول کیهان شعار «مرگ بر دروغگو» سر دادند و شریعتمداری گفت؛ نباید برای سران فتنه آرزوی مرگ کنید! آنها باید بمانند و محاکمه شوند. چرا می‌خواهید آنان اسناد وطن‌فروشی را با خود به گور ببرندو افزود؛ روی سخن من با کسانی است که شما را تحریک کرده‌اند وگرنه من شما را خواهران و برادران خود می‌دانم که متأسفانه فریب خورده‌اید و می‌خواهم هوشیار باشید تا مانند دوره گذشته نشود که مدعیان اصلاحات شما را سپر کردند. بعد از آن که تیرشان به سنگ خورد و دیگر نیازی نداشتند، به شما گفتند؛ جنبش دانشجویی حرف مفت است. دانشجویان بسیجی یکصدا شعار دادند دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد و مرگ بر فتنه‌گر، شریعتمداری با ارائه یک سند از نیویورک تایمز گفت؛ می‌بینید که آقای «کنت تیمرمن» مسئول میز ایران در سازمان «سیا» روز  11ژوئن 2009 یعنی یک روز قبل از انتخابات 88 می‌گوید «فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد که ما پیش از این در صربستان و اوکراین و قرقیزستان تجربه کرده‌ایم» و گفت؛ می‌بینید که تقلب کلید واژه فتنه بوده است. در این هنگام تعدادی از معترضان شعار دادند «یا حسین میرحسین» که شریعتمداری گفت؛ اگر می‌خواهید این شعار با واقعیت منطبق باشد، باید بگوئید صدام حسین! مگر سران فتنه در بیانیه خود اهانت‌کنندگان به ساحت عاشورای حسین‌علیه‌السلام و کسانی که صف نمازگزاران را سنگباران کرده بودند، «مردمان خداجوی» معرفی نکرده بودند؟ بنابراین، میان آنها و حضرت اباعبدالله علیه‌السلام چه مناسبتی می‌تواند وجود داشته باشد؟!
مدیر مسئول کیهان سند دیگری ارائه کرده و ادامه داد؛ «پاول رابرتس» معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا بعد از 9 دی و شکست فتنه در مصاحبه با «فارین پالیسی» اعتراف می‌کند که «تقلب دروغ بود. پروژه اصلی، بی‌اعتبار کردن و منزوی کردن رژیم دینی ایران بود که در منطقه عرصه را بر ما تنگ کرده است» و افزود، باز هم می‌بینید که ادعای تقلب فقط کلید فتنه بوده است.
در این هنگام در حالی که دانشجویان بسیجی با شعار «حاج‌حسین دوستت داریم» و «حاج‌حسین افشاء کن» از اسناد ارائه شده استقبال می‌کردند، دانشجویان مخالف شعار «رأی ما یک کلام، نخست‌وزیر امام» را سر دادند که شریعتمداری با خونسردی و لبخند خطاب به آنها گفت؛ شریح قاضی هم قاضی دوران حضرت علی علیه‌السلام بود ولی حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد. بنابراین تعجبی ندارد که نخست‌وزیر دوران امام هم اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین را مردمان خداجو بنامد.
مدیرمسئول کیهان ادامه داد؛ در اسناد ویکی‌لیکس آمده است شخصی که شما او را عالیجناب سرخپوش می‌نامیدید و امروز زیر علمش سینه می‌زنید، در پیشنهاد خود به «مایکل پوستل» سفیر وقت اتریش گفته بود «اگر غرب شیپور تقلب در انتخابات و نقض حقوق بشر را به صدا درآورد به ادامه کار ما کمک شایانی خواهد کرد» اگر آقایان این سند ویکی لیکس را قبول ندارند چرا انکار نمی‌کنند؟ در حالی که اگر یک سایت هم علیه آنها مطلبی بنویسد، با هیاهو پاسخ می‌دهند. اما چرا حالا این اسناد را انکار نمی‌کنند؟ برای اینکه در دست آنها گروگان هستند.
اینجا دانشجویان بسیجی شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و مدیرمسئول کیهان گفت؛ البته اصحاب فتنه و ابواب جمعی آنها ژنرال‌های خودخوانده ولی بی‌سرباز هستند و اساسا در قد و قواره‌ای نیستند که بخواهند دشمن جمهوری اسلامی تلقی شوند. دشمن هستند ولی بسیار حقیر و کوچک می‌باشند. ایران امروزه در تمام تحولات منطقه نقش اول را بر عهده دارد، بنابراین چگونه یک مشت آدم‌های حقیر و پادوی آمریکا و اسرائیل می‌توانند در حد و اندازه دشمنان نظام تلقی شوند. و در حالی که جو سالن به شدت ملتهب بود و شعارهای دو طرف با حرارت ادامه داشت، شریعتمداری گفت، من از دوستان تشکر می‌کنم که سر و صدا می‌کنند، چرا که باعث می‌شوند به جای سخنرانی و طرح نهایتا چند سند، بنده فرصت داشته باشم به صورت کپسولی، دهها سند از وطن‌فروشی سران فتنه را افشا کنم. دانشجویان بسیجی شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و یکی از حاضران به مفاسد اقتصادی اشاره کرد که مدیرمسئول کیهان گفت؛ آیا فتنه‌گران و مدعیان اصلاحات می‌توانند یک مفسد اقتصادی را نام ببرند که حامی آنها و زیر چتر حمایت آنان نبوده است؟ مگر شما- منظورم تحریک‌کنندگان شما- نبودید که مفسد اقتصادی 3 هزار میلیارد تومانی را نابغه، کارآفرین و شایسته تقدیر و جایزه می‌دانستید؟ مگر شهرام جزایری پشتیبان مالی روزنامه‌های زنجیره‌ای نبود؟ مگر بابک زنجانی کارش را در دوران سازندگی آغاز نکرد و مگر با آقایان هاشمی و روحانی عکس یادگاری ندارد؟ مگر فساد پتروپارس، مارین سرویس، استات اویل و نمونه دیگر زیر سر مدعیان اصلاحات و حامیان بعدی فتنه نبوده است؟ اسناد را که نمی‌توان انکار کرد.
در این هنگام تعدادی از معترضان شعار «بسیجی واقعی، همت بود و باکری» سر دادند که مدیرمسئول کیهان گفت؛ قبلا خطاب به برخی از نزدیکان این دو عزیز گفته‌ام که من خیلی بیشتر از شما با آن بزرگواران بوده‌ام. آنها دشمن آمریکا و اسرائیل بودند. نه آن که روز مبارزه با استکبار به نفع آمریکا و در روز قدس به نفع اسرائیل شعار بدهند. دانشجویان بسیجی در استقبال از سخنان شریعتمداری شعار حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، سر دادند. و مدیرمسئول کیهان در ادامه خطاب به عوامل پشت صحنه معترضان گفت؛ «آنها عادت دارند در محافل بزمی، شعار رزمی بدهند! حرف دل آنها این بود که، کی جنگ تمام می‌شود تا ما هم سری به جبهه بزنیم» و خطاب به دانشجویان معترض گفت؛ عزیزان من، شما از کسانی حمایت می‌کنید که تابستان‌ها در جزایر هاوایی و زمستان‌ها در پیست‌های اسکی سوئیس هستند که شاید مشاهده عکس‌های مربوطه برایتان عبرت‌انگیز باشد. شما اینجا به نفع آنها شعار می‌دهید و فضای دانشگاه را ملتهب می‌کنید، در حالی که آنها فرزندان خود را برای تحصیل به آمریکا و اروپا می‌فرستند، چرا باید به این فریب تن بدهید؟! تعدادی از دانشجویان  معترض شعار «کیهان، اسرائیل پیوندتان مبارک» سر دادند و مدیر مسئول کیهان گفت؛ اینکه برای یک بار هم که شده علیه اسرائیل شعار می‌دهید جای خوشحالی دارد ولی کاش می‌دانستید که این شعار را اولین‌بار روزنامه انگلیسی گاردین مطرح کرد همان دولت انگلیس که با سران فتنه پسرخاله و دخترخاله هستند و گفت آیا تابحال حتی یک‌بار هم دیده یا شنیده‌اید که رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی، VOA و رادیو اسرائیل از انقلابیون و حزب‌الله تعریف کنند؟ اما چپ و راست و پی‌درپی برای سران فتنه کف می‌زنند و تشتک می‌پرانند! عزیزان من شما فرزندان این مرز و بوم هستید که دشمن قصد دزدیدن شما را دارد. از فریب‌خوردگی شما متأسف هستم. ولی چه باید کرد که در اثر این فریب‌خوردگی به کسانی که شما را دزدیده‌اند بیشتر از دلسوزان و هموطنان خود گرایش دارید! از شما انتظار می‌رود  در بحبوحه کنونی که همه دنیا علیه مردم کشورتان بسیج شده‌اند، در کنار ملت خود باشید. کجا می‌روید؟! شریعتمداری اسناد دیگری ارائه کرد که نشان می‌داد قبل از فتنه 88 چندین تن از نظریه‌پردازان تابلودار MI6 انگلیس و CIA  در پوشش‌های آکادمیک و به دعوت مدعیان اصلاحات به ایران آمده و با آنها جلسات توجیهی و آموزشی داشته‌اند. از جمله «جان کین»  رئیس مرکز مطالعات دموکراسی از وست مینستر انگلیس و مشاور برجسته MI6 . ریچارد رورتی که چند سال قبل به جهنم رفت. یورگن هابرماس، تیموتی گارتن‌اش، مانوئل کاستلز پایه‌گذار مرکز دیپلماسی عمومی CIA. جان هیگ معروف به احیاگر اندیشه پلورالیزم دینی به دعوت ابطحی، آلن کورن، اگنش هلر رهبر کودتای مخملی مجارستان و پرسید آیا می‌دانید الیزابت چنی، دختر دیک‌چنی، با هماهنگی فتنه‌گران دو مرکز آموزشی در دوحه و لاهه برپا کرده بود و عوامل فتنه برای آموزش به این دو مرکز می‌رفتند... و یا علاوه بر خاتمی، تعدادی دیگر از اصحاب فتنه نیز با جرج سوروس صهیونیست در آمریکا ملاقات داشته‌اند. در این هنگام عده‌ای شعار دادند «وجدان نداری، شریعت نداری» که شریعتمداری گفت؛ چون این شعار شما علیه شخص من است به آن پاسخ نمی‌دهم چرا که برای دفاع از اسلام و نظام آمده‌ام نه دفاع از خودم ولی از شما خواهش می‌کنم به سایت رادیو اسرائیل مراجعه کنید و ببینید واژه «شریعت نداری» را چه کسانی ساخته‌اند! اینجا دانشجوهای بسیجی شعار «حاج حسین دوست داریم» سر دادند که مدیر مسئول کیهان گفت؛ شما باید از اسلام و انقلاب حمایت کنید که می‌کنید، حاج‌حسین چکاره است؟ در این هنگام معترضان بار دیگر شعار دروغگو سر دادند و شریعتمداری گفت؛ چگونه می‌توانید این اسناد را انکار کنید. ملاقات‌هایی که اشاره کردم صورت گرفته و فتنه‌گران بازداشتی هم در اعترافات خود به آن اشاره کرده‌اند. البته برخی گفته‌اند اعترافات تحت فشار بوده است که باید عرض کنم اولا؛ فشار که سند نمی‌سازد ثانیا؛ هم دیده‌اید که شهید شهسواری در حال اسارت با شجاعت فریاد «مرگ بر صدام ضد اسلام» سر داد، ولی از خود پرسیده‌اید چرا این عوامل فتنه که به آنها دلبسته‌اید، وقتی شیرکاکائو صبحانه‌اشان در زندان قطع می‌شود زبان به اعتراف می‌گشایند؟!  « با این ریش می‌خواهید بروید تجریش»؟! به قول بروبچه‌های تهران «گرز باید خورند پهلوان باشد»! چرا به خود نمی‌آئید؟!
در اینجا جمعی از معترضان مجددا شعار یاحسین میرحسین سر دادند! و شریعتمداری گفت پس حالا به این سند هم توجه کنید. «لرد بالتیمور» در پایگاه خبری خانه شفاف و بعد از شکست فتنه با تأسف می‌گوید قرار بود جنبش سبز با انقلاب 1979 (انقلاب اسلامی) پیوند داده شود ولی دوستان ما عجله کردند» مدیرمسئول کیهان گفت؛ حالا متوجه می‌شوید که شعارهای الله‌اکبر و یاحسین که هیچ تناسبی با فتنه‌گران ندارد از کجا آمده است؟!
یکی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان معترض پشت تریبون رفت و گفت؛ رئیس‌جمهور اسرائیل گفته است ما از هیچکس نمی‌ترسیم غیر از میرحسین موسوی! و تاکید کرد ما طرفدار امامی هستیم که می‌گفت میزان رأی ملت است ولی عده‌ای با تفکر انجمن حجتیه به مقابله آمدند. که شریعتمداری گفت؛ تنها سند موجود که در سایت وزارت خارجه اسرائیل منتشر شده و خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نقل کرده این است که نتانیاهو گفته بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» و شیمون پرز تاکید کرده بود «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از ما با جمهوری اسلامی می‌جنگند» و در ادامه افزود؛ مگر شما نبودید که عکس مبارک حضرت امام را پاره کردید؟  حالا به فکر امام افتاده‌اید؟ و گفت؛ البته که میزان رأی ملت است ولی فتنه‌گران نه فقط با اسلامیت نظام بلکه با جمهوریت آن هم دشمنی دارند و آراء میلیونی ملت را نادیده گرفته و بعد هم اعتراف کردند که تقلبی در کار نبوده است. اگر تقلب بود چرا آقای خاتمی پنهانی رأی داد؟ و اساسا چرا آراء انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم را تقلب نمی‌دانید؟ مگر از سوی همان برگزارکنندگان انتخابات 88 انجام نشده بود؟ البته ما 7 دهم درصد رأی بیشتر را هم به رسمیت می‌شناسیم و به آن احترام می‌گذاریم ولی 7 دهم درصد، اینهمه پُز دادن ندارد. مدیر مسئول کیهان گفت؛ اصلاح‌طلبان اگر رأی داشتند کاندیدای خود را وادار به استعفاء نمی‌کردند. آنها ابتدا آقای روحانی را اصلاح طلب نامیدند ولی امروزه با صراحت می‌گویند دولت روحانی، «رحم اجاره‌ای» اصلاح‌طلبان است!  مگر در موسسه رویان را تخته کرده‌اند که برای اجاره رحم به سراغ دولت روحانی رفته‌اید؟!
شریعتمداری در ادامه گفت؛ بعید می‌دانم که موسوی و کروبی و خاتمی هم این حرفهای شما را قبول داشته باشند. راستی چرا نمی‌گویند که امام فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و فرمود میزان حال فعلی افراد است و نمونه‌های فراوان دیگر؟!
مدیر مسئول کیهان گفت؛ اگر حزب‌الله و ایستادگی مردم نبود الان سران فتنه باید کفش‌های نتانیاهو را واکس می‌زدند گرچه در فتنه 88 آن را فرچه کشیده‌اند!