kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
مدیرعامل شرکت عمران:

مهلت آورده متقاضیان فاز 11 مسکن مهر پردیس تمدید می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اعلام کرد: با متقاضیانی که تا پایان آذرماه موفق به واریز آورده 12 میلیون تومانی خود نشوند، همکاری می‌کنیم و مهلت می‌دهیم.


حسن ولی‌پور در گفت‌وگو با فارس، درباره فراخوان واریز 12 میلیون تومانی برای فاز 11 مسکن مهر پردیس اظهار داشت: در این باره دلایل کامل، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها اعلام شده است. وی ادامه داد: از متقاضیان تقاضا داریم به دلیل آنکه کار به سرعت در حال انجام است، آورده خود را هر چه سریع‌تر واریز کنند تا تاخیری در روند ادامه فعالیت‌ها رخ ندهد.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره اینکه مهلت واریز مبلغ 12 میلیون تومانی تا 30 آذرماه برای متقاضیان کافی نیست، اعلام کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم با متقاضیان همکاری داشته و به آنها مهلت دهیم، اجباری در اجرای این مورد نبود، اما تسریع در واریز موجب تسریع روند اجرای عملیات خواهد شد.
ولی‌پور درباره افزایش واریز فازهای 1 و 8 در کنار 12 میلیون تومان قبلی، اظهار داشت: خبر 20:30 پنجشنبه شب درباره افزایش دوباره آورده مسکن مهر پردیس را تایید نمی‌کنم و از جانب من این خبر را عنوان نکنید.
وی با بیان اینکه سال 93 هرچه خدمات زیربنایی و روبنایی انجام شده از سهم دولت بوده است، یادآور شد: عده‌ای در فاز 11 پردیس رقم 25 میلیون تومان را واریز نکردند که باید علاوه بر سقف 25 میلیون تومان رقم 12 میلیون تومان فعلی را نیز واریز کنند.
مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سؤال که این فرصت یک ماهه برای واریز 12 میلیون تومان زمان کمی است، گفت: بحث ما زمان نیست، بنابراین اگر متقاضیان مسکن مهر زودتر پول واریزی داشته باشند، واحدهای مسکونی را زودتر به اتمام می‌رسانیم. این موضوع در زمان مدیریت قبلی تایید شده بود و ابلاغ آن را تا آنجا که توانستم به تاخیر انداختم.
ولی‌پور در پاسخ به این سؤال که برای متقاضیانی که نتوانند 12 میلیون تومان را تا پایان ماه جاری واریز کنند، چه تصمیمی دارید گفت: فعلا هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم، اما به هرحال واحد مسکونی آن متقاضیانی که آورده خود را دیر واریز کنند، با تاخیر واگذار می‌‌شود.
بنا به گفته ولی‌پور، اعتبار دولتی که برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده باشد، وجود ندارد.