kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
در دیدار با فرماندهان مقاومت

سیدحسن نصرالله: پیروزی بزرگ در راه است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر مبارزه با تروریست‌های تکفیری گفت: به زودی یک پیروزی بزرگ رقم خواهد خورد.

 سرویس خارجی-

سیدحسن نصرالله در یک جلسه خصوصی در منطقه بقاع با افسران و فرماندهان مقاومت تاکید کرد: تصمیم حزب‌الله نابودی تکفیری‌ها و تروریست‌ها است هرچند این رویارویی بزرگ و فشارها زیاد باشد. وی افزود: امکان تسلیم شدن در مقابل دشمن تکفیری وجود ندارد و به زودی یک پیروزی بزرگ رقم خواهد خورد.
سیدحسن نصرالله تاکید کرد: مبارزه با تکفیری‌ها هدف رزمندگان مقاومت است هرچند دراین راه فشارها و سختی‌های زیادی وجود داشته باشد و شهدای زیادی داشته باشیم.
وی همچنین گفت: تحمل فشارها موفقیت‌ها را به دنبال خواهد داشت به همین دلیل بود که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد و ما هم دشمن اشغالگر صهیونیستی را از خاک لبنان اخراج کردیم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره عملیات هفته گذشته در منطقه اشغالی شبعا که مقاومت مسئولیت اجرایی آن را برعهده گرفت تصریح کرد: این عملیات پیامی به مخاطبان خاص آن بود مبنی براینکه مقاومت به رغم تغییرات در منطقه و ایجاد ائتلاف ضدداعش که فقط جنبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد همچنان قوی و حاضر است و ضعیف نشده است.
سیدحسن نصرالله به اقدام عمدی دشمن صهیونیستی در منفجر کردن یک دستگاه استراق سمع هنگام خنثی‌سازی آن توسط نیروهای مقاومت اشاره کرد و گفت: اسرائيل تصمیم گرفته بود که مقاومت را بیازماید و انفجار بمب در شبعا پاسخ آن بود.
دشمن صهیونیستی اوایل ماه سپتامبر گذشته (شهریور) در شهرک عدلون در جنوب لبنان دستگاه استراق سمع نیروهای مقاومت را منفجر کرد که به شهادت رزمنده مقاومت حسن علی حیدر منجر شد.
عملیات هفته گذشته نیروهای مقاومت در شبعای شمالی هم با نام این شهید مزین شده بود که براساس اعلام منابع رژیم صهیونیستی به زخمی شدن چند نیروی نظامی این رژيم منجر شد.
روزنامه الاخبار دراین باره نوشت: رفتن سیدحسن نصرالله به منطقه بقاع برغم همه خطرها و شرایط سخت امنیتی آن، پیام‌های متعددی دارد که از آن جمله تاکیدی بر تصمیم برای نبرد با تروریست‌های تکفیری در مرزهای لبنان و سوریه است.
این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد: بالا بردن وضعیت و شرایط آمادگی نبرد، افزایش روحیه و معنویت رزمندگان مقاومت و بی‌اثر کردن پیامدهای حملاتی که تروریست‌های تکفیری اخیرا انجام داده و منجر به شهادت چند رزمنده شده بود، از دیگر اهداف این حضور دبیرکل حزب‌الله در منطقه بقاع است.
از سوی دیگر شیخ «نبیل قاووق» معاون رئيس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله توانست مانع از پیشروی گروه داعش به داخل خاک لبنان شود.
وی افزود: مقاومت ضرورتی راهبردی است که لبنانی‌ها امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارند و برای دفاع از میهن و آزادسازی آن باید به مقاومت پایبند باشند.