kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد یا حیاط خلوت متهم فتنه؟! ( خبر ویژه )

مهدی هاشمی از متهمان فتنه 88،‌تردد مکرر و روزانه‌ای به دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد در میدان شهید باهنر (نیاوران) تهران دارد.
مهدی هاشمی از متهمان فتنه 88،‌تردد مکرر و روزانه‌ای به دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد در میدان شهید باهنر (نیاوران) تهران دارد.
ندای انقلاب با انتشار این خبر نوشت: او روزگاری در طبقه ششم این ساختمان مسئولیت رئیس دفتری هیات امنای دانشگاه آزاد را بر عهده داشت که امروز این مسئولیت بر عهده برادر کوچکش یاسر است.
در گذشته از طبقه ششم این ساختمان که امروز محل تردد وی است اسناد مهمی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیرمرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارش‌های مرتبط با یکی از متهمان فتنه 88 به دست آمده است.
این سایت در خبر دیگری نوشت: عمار، ک، بازداشتی فتنه 88 و از گردانندگان سابق سایت‌های بدنام وابسته به فتنه‌گران که پدر وی از استانداران زمان خاتمی بوده، قرار است به زودی به عنوان سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد منصوب شود. پیش از این (نسرین.و) بازداشتی دیگر فتنه 88 به عنوان دبیر سیاسی روزنامه ایران منصوب شده بود.
دانشگاه آزاد از مراکزی است که فتنه‌گران در گذشته در پوشش آن به برخی اقدامات ضدقانونی نظیر پولشویی و راه‌اندازی سایت و رسانه‌های مختلط جهت دروغ‌پراکنی علیه نظام استفاده کرده‌اند.