kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

شهادت ۲ بسیجی در درگیری با ‌اشرار مسلح در هیچان نیکشهر



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر از شهادت دو بسیجی در هیچان نیکشهر خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان علی اکبر صفوی، گفت: عصر دیروز به دنبال درگیری با ‌اشرار مسلح، دو بسیجی در هیچان نیکشهر به شهادت رسیدند.
وی افزود: خدابخش غریب فرمانده پایگاه هیچان و مسلم درزاده دو نفر بسیجی هستند که در درگیری با ‌اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عوامل ترور و شهادت دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان دستگیر شد.
علی‌اکبر صفوی‌، ‌در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رضا رئیسی یکی از اهالی منطقه خودرویی در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده بود که با پیگیری‌های اطلاعاتی دستگیر شد.
وی افزود: بسیجی «خدابخش غریب» فرمانده پایگاه شهید عیسی درزاده و بسیجی «مسلم درزاده» عصر روز جمعه توسط فردی شرور به شهادت رسیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر بیان کرد: عامل شهادت این دو بسیجی عزیز فردی به نام «مهراب صلاحی» برادر شرور حسین صلاحی است.
وی ادامه داد: شهید خدابخش غریب متولد ۱۳۵۳، فرهنگی و دارای یک دختر و ۲ پسر است و شهید مسلم درزاده نیز متولد ۱۳۷۴ بود.
وی با اشاره به جزئیات شهادت این دو بسیجی شهید گفت: شهید خدابخش غریب با سلاح کلاشینکف از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید و شهید مسلم درزاده نیز روز قبل از  این اقدام گروگان گرفته شده و در صندوق عقب خودرو با دستان بسته محبوس شده بود که روز جمعه همزمان با شهادت شهید غریب با اصابت دو گلوله به قفسه سینه شهید شده است.