kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷

بازداشت اوباش محله فلاح به جرم درگیری و تخریب خودروهای مردم




رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اوباشی که اقدام به تخریب خودرو‌های مردم در محله فلاح کرده بودند خبرداد.
به گزارش پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهارداشت: ساعت 23:30 پانزدهم اسفند ماه جاری، دو جوان در یک سوپرمارکت در یکی از کوچه‌های خیابان زمزم با یکدیگر درگیر شدند که درگیری در محل مذکور خاتمه یافت اما یک ساعت بعد از این ماجرا یک دستگاه وانت‌پیکان با چهار سرنشین (یکی از طرفین درگیری و دوستان وی) مجدداً در محل مذکور حضور یافته و اقدام به تخریب خودروهای پارک شده کردند.
موقوفه‌ای افزود: بلافاصله بعد از اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، عوامل عملیات کلانتری 161 ابوذر در محل حاضر شدند اما این اوباش با دیدن مأموران پلیس، پا به فرار گذاشتند.
وی ادامه داد: پس از تحقیقات اولیه میدانی مشخص شد، اوباش مذکور خودروی وانت‌پیکان خود را در یکی از کوچه‌های اطراف محل شرارت به جای گذاشته‌اند که مأموران انتظامی با استفاده از پلاک خودروی وانت‌پیکان، متهم اصلی پرونده را که سوابق متعدد در زمینه سرقت لوازم خودرو، حمل و فروش موادمخدر و تخریب اموال دارد، شناسایی کرده و وی را در منزلش در حاشیه تهران بازداشت کردند.
رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ادامه نیز سه متهم دیگر این پرونده در مجموع در کمتر از 12 ساعت بازداشت شدند.
موقوفه‌ای ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی، متذکر شد: پلیس با افرادی که بخواهند تحت عناوینی همچون اوباش‌گری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، مماشات نمی‌کند و با آنها برخورد جدی خواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه اجازه عرض‌اندام را به اوباش نمی‌دهیم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت‌های اوباش در محلات خود، به سرعت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامات پلیسی صورت گیرد.