kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

رئیس‌ فدراسیون کشتی: بدون نظم نمی‌توان قهرمان جهان شد



علیرضا دبیر رئیس‌ فدراسیون کشتی، پس از اینکه روز سه شنبه پای خود را مورد عمل جراحی قرار داد، صبح چهارشنبه برای انجام امور و برنامه‌های تیم‌های ملی در محل فدراسیون کشتی حضور یافت.
علیرضا دبیر در تازه‌ترین صحبت‌های خود در جمع ملی‌پوشان کشتی اظهار داشت: ۲ ماه پیش به شما گفتم که ۷ ماه کار سنگین داریم و باید سخت کار کنیم و ابتدا نیز از خودم می‌گویم که صبح زود در فدراسیون حضور یافتم و از شما نیز می‌خواهم که در این ۵ ماه باقی مانده سخت کار کنید و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در المپیک انجام دهید.
وی با اشاره به اینکه محمد بنا را به‌عنوان یک الگوی خوب در نظم و موفقیت می‌دانم گفت: بدون نظم نمی‌توان قهرمان شد و کسی که عضو تیم ملی می‌شود مسئول است.رئیس‌فدراسیون کشتی با اشاره به شأن و جایگاه بالای کشتی گفت: مراقب صفحات اینستاگرامی خود و پست‌هایی که می‌گذارید باشید، کشتی ورزش ملی، مذهبی، سنتی ماست که ریشه در پهلوانی و جوانمردی و اخلاق مداری دارد و باید شأن آن در همه جا حفظ شود و شما به‌عنوان نمایندگان جامعه‌ کشتی در ابتدای این امر قرار دارید.
وی با بیان اینکه قهرمانان کشتی ما الگو هستند و باید حرف برای گفتن داشته باشند، تصریح کرد: خودتان باید انتخاب کنید در آینده می‌خواهید چه جایگاهی داشته باشید، دلتان را به این چند سال حضور در اردو خوش نکنید، چراکه زودگذر است. وی با بیان اینکه من خجالت می‌کشم استراحت کنم و سایرین کار کنند گفت: همه باید با هم کار کنیم و کار باید تیمی باشد.