kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ای کاسبان تحریم و ای منادیان دروغین تدبیر و امید! تحریم‌ها خنثی کردنی است، تردید نکنید که شیطان بزرگ این سلاح را بر زمین نخواهد گذاشت. هر چه نیازمندی نشان دهید تحریم‌ها را بیشتر خواهند کرد. بایدن و ترامپ دو روی یک سکه‌اند. دیدید؟ این همان بایدن است که انتظارش را می‌کشیدید و به نیابت از او وعده تغییر می‌دادید! در اولین اقدام خود جبهه مقاومت در سوریه را بمباران کرد و عده‌ای را به شهادت رساند. آیا این تجربه‌های متراکم سالها،‌کافی نیست؟!
دولابی
* به آمریکایی‌ها باید گفت فشار حداکثری آنان علیه ایران به دلیل هوشیاری ملت موجب از هم پاشیدگی کشور نشد. اگرچه مردم به خاطر سوء مدیریت‌های دولت آسیب دیدند ولی امید است که با روی کارآمدن دولت و دولتمردان انقلابی و با مدیریت جهادی شر غرب‌گرایان از سر کشور برداشته شده و خسارت‌هایی که وارد کرده‌اند جبران گردد.
6043---0916
* بالا بردن تعمدی ارزش دلار توسط دولت، جای افتخار نیست، هیچ جای دفاع هم ندارد. چرا که از این طریق، فقیر شدن اقشار وسیعی از مردم را رقم زده‌اند!
1396---0915
* آزادسازی مطالباتمان از کره جنوبی تحت عنوان خرید دارو و غذا آن هم از سوئیس چیزی جز همان تحقیر نیست. این بود مفهوم درست کردن صد روزه وضع اقتصادی کشور؟! آن هم در شرایطی که حدود 2400 روز از آن وعده گذشته است!
4190---0917
* رئیس جمهور در مناظره‌های انتخاباتی می‌گفت، راه تعامل با جهان را بلدند نتیجه تعامل با جهان که بماند، حتی نتیجه تعامل با هموطنان هم این شد که در بورس دست به جیب مردم کردند و سرمایه‌شان را به فنا دادند!
3899---0935
* آقای نوبخت مجدداً گفته است برای پرداخت یارانه ماهیانه شهروندان ایرانی تب می‌کند! چرا ایشان و دیگر اعضای دولت برای پرداخت حقوق‌های نجومی خودشان و یا چوب حراج زدن به بیت‌المال تب نکردند. ولی برای چندرغاز یارانه که پول دو کیلو خیار هم نمی‌شود عزا گرفته و منت سر ملت بیچاره می‌گذارند؟ دعا می‌کنیم هر چه زودتر دوره این گونه مدیران بیگانه با مردم پایان یابد.
علیمردانی
* خطاب به آقای نوبخت و دیگر اعضای این دولت اشرافی بنویسید شما پایتان را از روی گلوی ما مردم بردارید و کنار بروید قول می‌دهیم که یارانه نخواهیم.
8455---0912
* مردم پشیمان از رأی خود به دولت کنونی این آمادگی را دارند که با حمایت از یک نامزد انقلابی خوش سابقه و با مدیریت جهادی بتوانند گذشته را جبران نمایند و کشور را به جلو ببرند، نیروهای انقلاب باید در این شرایط حساس و تاریخی کشور ائتلاف کرده و به وحدت برسند.
6158---0936
* برخی از اعضای دولت که مدام به دنبال تضعیف مجلسند کی فرصت رسیدگی به مشکلات مردم را پیدا می‌کنند؟!
8455---0912
* شرکت‌های صنعتی مشهد که در ریخته‌گری و قالب‌سازی فعالیت می‌کنند کلیه قطعات پالایشگاهی نفت و گاز و همچنین پتروشیمی و غیره را می‌توانند طراحی و تولید کنند ولی متأسفانه دولت و دولتمردان نگاهشان فقط به خارج و واردات است.
2221---0936
* آن که گفته حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام کرونا را افزایش داده یا جاهل است یا مغرض. او این همه شلوغی مردم در کوچه و بازار، مترو، اتوبوس‌های شرکت واحد و... را ندیده است. این حرم منور بیماران را شفا می‌دهد. چنین بیماردلانی چرا هیچ دغدغه‌ای نسبت به آلوده‌سازی‌های ناشی از رفتارهای میمون‌صفتانه‌ای مثل سگ‌گردانی در اماکن عمومی ندارند؟
3949---0912 و 9286---0915
* خنده‌دارتر از این نمی‌شود که یکی از سران فتنه در نامه خود خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته اصلاح‌طلبان تابع رهبری و نظام هستند. این چگونه تبعیتی است که فتنه به پا کرده و به کشور و نظام آن خسارات سنگین را وارد کردند با این حال عذرخواهی هم نمی‌کنند.
3107---0902
* لطف و مهربانی نظام نسبت به جماعت فتنه‌گر تا چقدر که یکی از سران فتنه با امان ماندن از مجازات بغی علیه حکومت اسلامی اقدام به نوشتن نامه خطاب به رهبری کرده و به دروغ ادعای تبعیت از نظام کرده است. در حالی که بابت فتنه‌آفرینی در سال 88 هنوز عذرخواهی نکرده است. گویا درست گفته‌اند که توبه گرگ مرگ است.
0811---0914
* تشکر از کیهان به خاطر مطلب خبر ویژه 99/12/10 در مورد یکی از سران فتنه. این جماعت، تشنه قدرت، ثروت و شهرتند و برای اینکه بتوانند با شیاطین نشست و برخاست و به اصطلاح مذاکره کنند باید به قدرت برگردند وقتی بوی انتخابات به مشامشان می‌رسد هوس رسیدن به قدرت به سرشان می‌زند علی‌رغم اینکه بارها از هیچ‌کاره بودن رئیس‌جمهور سخن به میان آورده‌اند!
بیگی
* شیطان به خاطر کبر و غرور که در ذاتش بود توبه نکرد و فتنه‌ها بپا نمود این سنت زشت در مسیر تاریخ گریبان امثال سران فتنه کشورمان را گرفته است. اکنون نیز آن‌ها با تظاهر به خیرخواهی راه اسلاف خود را می‌روند.
6858---0919
* هرگاه کشوری به تلافی تهاجم آمریکایی‌ها حمله‌ای به آمریکا بکند توسط دبیر کل سازمان ملل محکوم می‌شود، ولی اگر آمریکا به کشوری حمله کرده و آسیب وارد کند دبیر کل سازمان ملل هر دو کشور را به آرامش دعوت می‌کند! متأسفانه در نهادهای بین‌المللی حقوق بشر جایی ندارد. وجدان دبیر کل سازمان ملل کجا رفته است؟
2907---0912
* سخنگوی وزارت بهداشت گفته است افراد دارای مشکلات ذهنی در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند. فکر می‌کنم منظور ایشان برخی از سلبریتی‌های کشورمان است که به‌رغم بی‌سوادی در هر موضوعی نظر می‌دهند.
6158---0936
* شهرداری در ایام دهه فجر در شرایط کرونایی اقدام به برپایی نمایشگاه خوراکی و پوشاکی در منطقه 22 در اطراف دریاچه خلیج فارس نمود که به مدت 2 هفته برپا بود. مجددا اعلام نمود که این نمایشگاه به نام فروشگاه بهاره از 15 اسفند تا پایان سال برپا می‌گردد. از سویی دائم بهداشت اعلام خطر می‌کند که تجمعات ممنوع است، ویروس انگلیسی وارد کشور شده و خطرناک‌تر از ویروس قبلی است و از سوی دیگر مراکز برای تجمع مردم برپا می‌گردد؟ بعید می‌دانم از ستاد کرونا هم مجوز بگیرند.
محمدی
* اخیرا داروسازی دانا، کپسول ویتامین E را با جعبه منقوش به عکس زن بی‌حجاب عرضه نموده است. آیا در فروش دارو نیز باید از زنان استفاده ابزاری کرد؟!
2826---0913
* کنتور برق منزل مسکونی ما خراب شد. اداره برق زاهدان هزینه رفع مشکل کنتور را به مبلغ 206 هزار تومان گرفت و همزمان قبض 188/000 تومانی نیز برای همین دوره صادر کرد! در حالی که دوره قبل 18000 تومان و بعد از تعمیر خرابی دوره 27000 تومان مصرف داشتیم. متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست.
6788---0915
* از مسئولین وزارت بهداشت درخواست می‌شود تدبیری برای حق فنی داروخانه‌ها بنمایند. حق فنی برای یک ورق قرص یا چند نوع دارو چرا باید یکسان باشد؟! گاهی حق فنی به اضافه بهای دارو از قیمت آزاد آن دارد بالاتر می‌زند؟
5932---0912
* به اتفاق فرزندم سی درصد اول و دوم سهام عدالت خود را فروختیم. لیکن بانک کارگزاری ملت ارومیه از پرداخت مبلغ آن خودداری می‌کند. مسئولین امر رسیدگی کنند.
بابازاده - ارومیه