kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب

فکر مذاکره با آمریکا اندیشه‌ای غلط است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب، بر لزوم حراست و پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب و حضرت امام تاکید کرد.


قم – خبرنگار کیهان:

در این بیانیه آمده است: 22 بهمن پیام‌آور تحقق حاکمیت الله و نابودی طاغوت است. این انقلاب که به دست بزرگ بنیانگذارش حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی(قدس‌سره) و با نثار خون شهداء و به مدد الهی به پیروزی رسید، گرچه در جغرافیای سرزمین ایران به وقوع پیوست اما نورانیت آن پهنه گسترده‌ای را فرا گرفت و موجبات امیدواری مستضعفان و آزادی‌خواهان بسیاری را فراهم ساخت.
انقلاب اسلامی با گذشت 42 سال همچنان کانون نور و مظهر توحید است، مقتدر و مؤثر راه را نشان می‌دهد و ملت‌های در بند استکبار و ظلم را به رهایی و آزادگی فرا می‌خواند.
پیام انقلاب همچنان زنده است و امروز شعارهایش تا پشت خانه دشمن طنین‌انداز است، فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه، نیجریه، کشمیر و بحرین در پرتویی از نورانیت انقلاب اسلامی به تلألو و درخشندگی رسیده‌اند و جبهه کفر و استکبار را به چالش کشانده‌اند.
این بیانیه می‌افزاید: کشور ما علی‌رغم برخی مشکلات معیشتی، تکانه‌های اقتصادی و ضعف مدیریت‌ها، شعارهای انقلابی و آرمان‌های الهی خود را با جدیت دنبال می‌کند. تحقق عدالت اجتماعی و رساندن مردم به رفاه، وظیفه‌ای سنگین بر دوش مدیران نظام اسلامی است و این تکلیف هرگز فراموش و ساقط نخواهد شد؛ اما برای عبور از مشکلات باید نگاه به درون داشت و روی ظرفیت‌های داخلی تکیه کرد. علی‌رغم هشدارهای ولایت‌، برخی چشم به بیرون از کشور دارند و به تحولات خارجی دل‌خوش کرده‌اند. امید به بیگانگان آفتی بزرگ برای نظام و انقلاب است و فکر مذاکره با آمریکا اندیشه‌ای غلط است. نفی مذاکره با آمریکا و سازش، شعار انقلاب و نظام است.