kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۷۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سلیمانی برای ما شخص نبود بلکه یک مکتب است و در این مکتب انسان‌های زیادی در تراز انقلاب مهدوی رشد کرده و می‌کنند. مطمئن باشید و باشیم که این راه پرستاره تداوم خواهد داشت.
2359---0919
* مدیریت شهید سلیمانی ناممکن‌ها را ممکن کرد و شهادتش قلب همه مستضعفین جهان را به درد آورد و جریحه‌دار ساخت ولی جای خوشحالی دارد که اراده مقاومت مستحکم‌تر شد و انرژی‌ها برای ادامه مسیر او مضاعف گردید.
8495---0911
* نکته مهم در زندگی سراسر خیر و برکت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی این است که در حالی که بیشتر مسئولین و مدیران ارشد و میانی کشور خود را به زندگی اشرافی عادت داده بودند او با فرهنگ مدیریتی اول انقلاب یعنی دهه 60 برای نظام کار کرد و به شهادت رسید.
نیک‌نام از قم
* دشمنان بدانند با شهادت سردار سلیمانی‌ها پرچم عدالت و مقاومت بر زمین نمی‌ماند. راه شهید سلیمانی که مبارزه با استکبار جهانی و عوامل مزدور آنان بود ادامه خواهد یافت و فتح خرمشهرها در پیش خواهیم داشت.
3738---0921
* دولت جنایتکار آمریکا برای جان مردم دیگر کشورها مثل عراق و افغانستان و... ارزش قائل نیست. تنها راه نجات قطع کردن پای آمریکایی‌ها از منطقه است. برای این هدف باید مقاومت کرد.
2143---0913
* یکی از خصوصیات منحصر به فرد شهید سردار سلیمانی این بود که مدیریت و فرماندهی ایشان در 8 سال جنگ و مدت 23 سال در فرماندهی‌شان در نیروی قدس، خودجوش و خدادادی بوده و غیر از چشم‌ دوختن به امام و رهبری هیچ معلم و کلاسی ندیده بودند.  وقتی هدف خدا باشد و انسان با احساس تکلیف کار بکند بن‌بستی به وجود نمی‌آید و مشکلات حل خواهد شد.
6290---0915
* پیامی به آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دارم: با یاد کردن از سران فتنه آنان را نمی‌توانید زنده کنید اگر خیلی هنر داشتید اقتصاد و معیشت مردم را به این وضعیت اسفبار نمی‌رساندید.
8857---0992
* در تاریخ‌های 9 و 10 دی‌ماه ورق به ورق روزنامه دولتی ایران را نگاه کردم، یک جمله در مورد حماسه باشکوه و ماندگار 9 دی چاپ نشده بود! بدخواهان بدانند هرگز نخواهیم گذاشت این حماسه مردمی تحریف یا فراموش بشود.
1917---0912
* برنامه تلویزیونی مدیرمسئول محترم روزنامه در سالگرد حماسه 9 دی و افشاگری‌های ایشان در مورد مسائل پشت پرده فتنه سال 88 از برنامه‌های خوب سیمای جمهوری اسلامی در این ایام بود و پیشنهاد می‌کنم تداوم داشته باشد. هنوز خیلی از ابعاد این فتنه بزرگ برای مردم روشن نشده و نیاز به روشنگری است.
0049---0911
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند کسانی که دولت را تضعیف می‌کنند حامیان آمریکا هستند. تا دیروز ایشان آمریکا را کدخدا و مشکل‌گشا می‌دانستند، چطور شده امروز آمریکا را دشمن می‌دانند و منتقدین خود را به همراهی با آمریکا متهم می‌کنند؟!
سوری
* خدا را شکر می‌کنیم که برخلاف خواسته و آرزوی جریان غرب‌زده کشور اولین مرحله تست انسانی واکسن وطنی موفق بود. ان‌شاء‌الله تا مراحل پایانی نیز مشکلی پیش نخواهد آمد و افتخار دیگری بر افتخارات این کشور افزوده خواهد شد.
0049---0911
* تاکسی‌های خط مترو نعمت‌آباد به میدان معلم از ساعت 8 شب به بعد خدمت‌رسانی نمی‌کنند و امثال ما که در آن ساعت باید بعد از پیاده شدن از مترو با تاکسی به منزل برسیم دچار مشکل می‌شویم. چرا در این زمان حساس که باید شرکت مترو و تاکسیرانی با هم هماهنگ عمل کنند هر کدام جداگانه ساعت کاری خود را اعلام می‌کنند. از سازمان تاکسیرانی شهر تهران خواهشمندیم که پاسخگوی مشکلات پیش‌آمده باشد.
فضلعلی
* آیا مردم ایران حاضرند به راحتی به واکسن‌های خارجی که از آمریکا دشمن قسم‌خورده ایران خریداری شده باشد اعتماد بکنند؟ به قول قدیمی‌ها جنس بد بیخ ریش صاحبش!
8631---0918
* بی‌تردید موفقیت در ساخت واکسن کرونا و کاهش آمار مبتلایان و تلفات جانی، در درجه اول مرهون عنایت حضرت باری‌تعالی و اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) به این کشور شیعی است که باید همه شکرگزار آن باشیم.
نیک‌طبع
* چرا در زمانی که انقلاب‌های مردمی توسط نظام استکبار جهانی به خاک و خون کشیده می‌شوند از حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی خبری نیست؟ چرا این مجامع در مقابل جنایت‌های آمریکا در سراسر جهان و حکام دست‌نشانده‌اش سکوت اختیار کرده‌اند؟
1013---0920
* برای اینکه از حجم پرونده‌های قضایی کاسته شود باید در شورای حل اختلاف و دادگاه‌ها هزینه دادرسی یکسان باشد و دیگر اینکه پرونده‌های کلان در دادگاه‌ها رسیدگی شود.
8495---0911
* یکی از مصادیق نفوذ فرهنگی در نامگذاری اجناس تولیدی داخل کشور به نام‌های خارجی و بیگانه است که متأسفانه در صدا و سیما نیز تبلیغ می‌شوند.
7824---0912
* کارپرداز یک شرکت با 6 سر عائله هستم و ماهیانه دو میلیون و 700 هزار تومان حقوق می‌گیرم. با این وصف کمک معیشتی ماهیانه 100 هزار تومانی به بنده پرداخت نمی‌شود، چرا؟
7424---0938
* اگر چنانچه دستگاه‌های مسئول با افراد شرور و قمه‌کش مهرشهر کرج که تبر به دست فضای شهر را نا امن کرده بودند برخورد بازدارنده نداشته باشند، این رعب و وحشت به دیگر شهرها نیز کشیده می‌شود و مدیریت آن مشکل خواهد شد.
5167---0935
* نقص برخی افراد در امور سیاسی که راه را از چاه تشخیص نمی‌دهند به ضعف در تقوی و اخلاص برمی‌گردد و الا خداوند با کسی عهد دوستی یا دشمنی نبسته است؟! و به علت فقدان نور تقوا و اخلاص است که از هدایت الهی محرومند؟
9512---0915
*‌ از دستگاه سیاست خارجه کشورمان انتظار داریم بعد از گذشت چند سال کاری بکنند دولتمردان بلژیک سر عقل آمده و موجبات آزادی آقای اسدی از دیپلمات‌های ایرانی فراهم بشود.
0609---0915