kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۷۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز فرشته‌ای بود که حضرت حق او را از همین زمین برای نجات ملت‌های مظلوم از دست استکبار جهانی و شیاطین آمریکایی عبری عربی فرستاد و سرانجام نیز با نیل به آرزویش، به لقای حق شتافت. «سلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم  یبعث حیا» خداوند لحظه به لحظه بر درجات معنوی‌اش بیفزاید و از دعای خیرش امت مسلمان خصوصاً ایران اسلامی و جبهه مقاومت را بهره‌مند گرداند.
1013---0920 و 3949---0912 و 7250---0919
* سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اگر امروز هم بود راه مقاومت در مقابل رئیس‌جمهور جدید آمریکا را برمی‌گزید. چرا که مکتب حاج قاسم مکتب مقاومت و پیروی از امام جامعه بود.
3107---0902
* از دانشمندان و همکارانشان که با تلاش بی‌وقفه کمتر از 5 ماه توانستند واکسن کرونا را کشف و تولید کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم. خداوند جزای خیرشان دهد و تبریک به آن مسئولی که خود و دخترش بدون نگاه به خارج اولین کسانی بودند که تست را روی خود انجام دادند و تأسف از کسانی که طی 7 سال با نگاه به خارج، کشور را رها کرده‌اند!
سوری
* آقای روحانی! کسی با فروش نفت مخالف نیست مسئله این است که شما در بودجه پیش‌بینی فروش بیش از دو میلیون بشکه در روز کرده‌اید ولی آقای نوبخت گفته بود حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم. این تناقض‌ها چیست؟! عدم موفقیت در فروش کسر بودجه و چاپ اسکناس بدون پشتوانه در نتیجه افزایش تورم را در پی دارد. خوب بود ابتدا مشکل این تناقض را حل می‌کردید بعد لایحه را به مجلس می‌فرستادید.
8902---0914
* مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی چه هر ساله با اجتماع ملت برگزار گردد و چه به دلیل شرایط کرونایی کشور به‌صورت غیرمجازی یادآوری گردد، چیزی از ارزش و آثار انقلابی این حادثه کم نمی‌کند. این روز همچنان و همیشه حماسه‌ساز خواهد بود.
9239---0922
* چرا سخنگوی دولت در نشست خبری 9 دی هیچ اشاره‌ای به یوم‌ا... 9 دی روز بصیرت و کور شدن چشم فتنه نکرد؟ از چه چیزی نگران بود؟
6858---0919 و 7250---0919
* جذب سرمایه خارجی در دوران دولتی که ارکان دولت تدبیر، آن را دولت تنش‌آفرین می‌نامیدند 25 میلیارد دلار بود ولی در زمان دولتی که مدعی بلد بودن زبان دنیا بود به 8 میلیارد دلار رسید! نتیجه اینکه باید با زبان اقتدار با دنیا سخن گفت نه التماس و عجز!
نیکنام
* در کشور رقمی حدود 900 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی وجود دارد. نمایندگان مجلس باید دولت را وادار به شناسایی فراریان مالیاتی و اخذ این مالیات از آنان بکنند. در نهایت می‌توان از قوه‌قضائیه هم کمک گرفت.
9871---0912
* آقای محمد هاشمی که در مورد FATF اظهار نظر می‌کند آیا تاکنون حتی یک بند این لایحه پرخسارت را مطالعه کرده است؟! مگر قرآن کریم ما را امر نکرده که درباره چیزی که از آن اطلاع نداریم دم فرو بندیم؟!
8288---0935
* با عرض پوزش مگر لایحه بودجه را یک دانش‌آموز مقطع ابتدایی تدوین کرده که رئیس دفتر رئیس‌جمهور می‌گوید سند 2030 اشتباهی وارد لایحه شده است؟!
طاهری از عزیزآباد
* وزارت راه و شهرسازی دولت تدبیر با عملکرد ناصواب خود قیمت مسکن را به بیش از پانصد درصد رساند و عملاً کاری کرد که دیگر قشر متوسط به پایین امید به مسکن‌دار شدن را به کلی از دست بدهند و این جنایتی است که وزیر ناکارآمد سابق بر سر مردم درآورد. متأسفانه دولت تدبیر در ابتدا از مسکن اجتماعی حرف زد، بعد مسکن ملی مطرح شد ولی تا به حال که روزهای آخر عمر خود را طی می‌کند از این مسکن‌ ملی هم خبری نیست. از مجلس و دستگاه قضایی انتظار برخورد با عاملین وضع موجود مسکن و تدبیری برای اقشار ضعیف جامعه را داریم.
کریمی و طاهری و فرخی
* با ده برابر شدن قیمت خودروهای ساخت داخل کشور باید گفت بود و نبود شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف‌کننده فرقی به حال مردم ندارد و اگر هزینه‌ای صرف این سازمان‌ها و مسئولین بی‌خاصیت نشود خیلی بهتر است.
محمدی
* یک سال از تصویب قانونی برای احداث یادمان شهید سلیمانی در تهران گذشته ولی اقدامی صورت نگرفته است. تا وقتی که تمام همت اعضای شورای شهر و شهرداری صرف گذاشتن نام افراد معلوم‌الحال بر معابر است همین آش و همین کاسه است.
8455---0912
* آقای رئیس‌جمهور گفته بودند همه مسئولیت‌های مذاکرات هسته‌‌ای با من است. بر این اساس با سرنوشتی که برجام پیدا کرده و دست ما خالی شده ایشان باید پاسخگو باشند. در ضمن کدام انسان عاقل تجمیع 6 قطعنامه تحریمی در قطعنامه 2231 را فتح‌الفتوح می‌داند که ایشان از برجام چنین تعبیری کرده است.
0609----0915
* حال که پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن پیامکی شده چرا وصول و دریافت پول این قبوض اعلام نمی‌شود که متوجه تسویه حساب بشویم و مشکلی به وجود نیاید؟
8495----0911
* افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در دو سال گذشته ناچیز بوده، امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده جبران شود.
2646----0916
* محله‌ای به نام «جوی‌آبه» خمینی‌شهر به پاتوق کارتن‌خواب‌ها و موادفروش‌ها تبدیل شده است و مسئولین امر توجهی به این معضل نمی‌کنند. چرا؟!
8940----0913
* سد گاشمار نورآباد دلفان در استان لرستان و دیگر سد‌های استان نیمه‌کاره رها شده است؛ با نزدیک شدن به پایان عمر دولت، بهتر است به جای دعواهای سیاسی و ایجاد سرگرمی‌های کاذب برای ملت از سوی دولتی‌ها، به اتمام  این پروژه‌های نیمه‌کاره و مهم که زمینه‌ساز شکوفایی این منطقه بکر و دست نخورده می‌تواند باشد اهتمام ورزند.
9833---0910
* برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این سال‌ها به چه ثروتی دست پیدا کرده‌اند که هر شب در برنامه تبلیغاتی در حال پخش از سیمای جمهوری اسلامی 50 میلیون تومان جایزه پرداخت می‌کنند.
4470----0912
* دولت در برابر قانون و ملت در جایگاهی نیست که بخواهد برخلاف قانون اساسی مصوبات مجلس را تفسیر به رای نماید چرا که اگر قرار باشد هرکسی برداشت و نظر خود را توجیه و تفسیر و اعمال نماید به تعداد افراد ممیز شیوه‌های متفاوت اجرایی پیدا می‌کند و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
1013----0920
*‌ با همکاری دولت و مجلس امیدوارم تدبیری برای پرداخت بیمه بیکاری در این اوضاع کرونایی به افراد فاقد شغل بشود تا با حداقل‌ها بتوانند زندگی روزمره را بچرخانند و خوراک و پوشاکی تهیه نمایند.
2646---0916