kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مجلس انقلابی! دست مریزاد. امروز پیام‌های اقتدارآفرینی از مجلس به خوبی به گوش می‌رسد که هم مایه دلگرمی جبهه مقاومت و هم نگرانی و ترس جریان سلطه است. مطمئن باشید نه تنها موکلین شما، حتی کسانی که به هر دلیلی به شما رای ندادند امروز به شما افتخار می‌کنند و دعاگوی شما هستند.
نیکنام
* از مصوبات مجلس انقلابی سجده شکر به درگاه الهی می‌ساییم و از روح بلند ملکوتی شهید هسته‌ای آقای محسن فخری‌زاده تشکر می‌کنیم که مقدمات پاک کردن لکه ننگ برجام و پروتکل الحاقی از تارک نظام و انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.
میرزکی- ساوجبلاغ
* به کوری بدخواهان و شیطان بزرگ، کلیات طرح انقلابی صیانت از حقوق هسته‌ای در مجلس انقلابی با اکثریت قریب به اتفاق آرا تصویب شد. الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه و انگلیس، گدایان مذاکره با شیطان بزرگ و اروپای بدعهد بیدار شوند.
0054---0916
* طرح ضدانفعال مجلس آتش به جان بعضی‌ها انداخته است. هیچ ایرانی غیرتمندی با این طرح مشکل ندارد. ولی تماشا کنید ستون بی‌هویت‌هایی را که به خط شده‌اند و نعره می‌کشند!
0049---0911 و 2846---0935
* نمی‌دانم از چه کسی باید درخواست کنم که من و همه فامیل‌مان را حلال کند، ما تا همین هفته پیش حامی تیم آقای روحانی بودیم و از ایشان حمایت می‌کردیم، ولی بعد از شهادت آقای فخری‌زاده همه چیز را متوجه شدیم. همچنین از اقدام غرورانگیز نمایندگان مجلس هم دفاع می‌کنیم. ما از خط آقای روحانی و امثالهم توبه کردیم...
0366---021
* بنده حاضرم قسم بخورم که بازتاب پالس‌های ضعف ارسال شده از سوی دولت دشمن را در به شهادت رساندن یکی از بهترین افراد نظامی و امنیتی یعنی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یکی از برترین‌های عرصه علمی و فنی و هسته‌ای کشور یعنی دکتر محسن فخری‌زاده جسور کرد. لازم است قبل از انتقام از دشمنان بیرونی گوش یک عده را در داخل کشور پیچاند!
سروی
* بازرسان آژانس هسته‌ای همان جاسوسان لانه جاسوسی‌اند. با حضور و ادامه فعالیت آنهاست که این جنایت‌های ترور دانشمندان هسته‌ای ما رخ می‌دهد. باید برای اخراج آنها لحظه‌ای درنگ نکرد.
6810---0911
* با جنایتی که شیطان بزرگ و سگ زنجیره‌ای‌اش رژیم جعلی در به شهادت رساندن دکتر فخری‌زاده مرتکب شدند سخن از مذاکره سم مهلک است و دستگاه‌های مسئول باید حنجره‌ای را که چنین صدایی از آن بیرون می‌آید خاموش کنند.
1013---0920 و 2842---0910
* با دلایل و شواهد مختلف می‌توان اثبات کرد جنایتی که عوامل آمریکا و اسرائیل با به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور مرتکب شدند نمایی از چهره واقعی و پلید رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در قبال ایران است. برخی از کارگزاران اصلی این عنصر شرور قبلا گفته‌اند ایرانی‌ها را باید بدون سروصدا کشت. بعضی‌ها در داخل کشور چقدر نادان هستند که روی چنین جنایتکاری حساب باز کرده‌اند و فکر می‌کنند می‌توان از طریق مذاکره با او گره‌ها را باز بکنند.
2770---0912
* تا لحظه انتقام گرفتن خون شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور از رژیم صهیونیستی ثانیه‌ها هم دیر می‌گذرد. هر لحظه منتظر هستیم خبر ضربه ایران به اسرائیل جنایتکار را بشنویم و آرام بگیریم.
4387---0930
* آقای ظریف گفته، کسانی هستند که مخالف آمدن «بایدن» هستند و نمی‌خواهند مردم در این 8 ماه باقیمانده عمر دولت تدبیر زندگی خوب و آرامی داشته باشند! جناب ظریف! شما 7 سال با نان مذاکرات و امضای کری تضمین است فاجعه آفریدید.
7899----0919
* تیم جدید دولت آمریکا، تیم تروریستی حرفه‌ای است و افراد کلیدی‌اش هنوز سکان دولت را در دست نگرفته به راحتی اظهار می‌کنند که باید سران ایران را ترور کرد اما نه مثل ترامپ احمق آشکارا بلکه مخفیانه که ردپایی از خود به جای نگذارند که ایران بخواهد تلافی کند! واقعا مایه شرمساری است که دولت ما لحظه‌شماری می‌کند تا با این تروریست‌ها به سر میز مذاکره بنشیند! سخن گفتن این آقایان از عدم فرصت‌سوزی در حالی است خودشان 7 سال است که فرصت‌ها را به تل خاکستر تبدیل کرد‌ه‌اند! در مذاکرات با قاتلان هزاران شهید قرار است چه بدهیم و چه بگیریم؟!
بیگ‌زاده
*‌ نتیجه 20 دقیقه‌ای برجام در مجلس‌های گذشته، شهادت دانشمندان بزرگ هسته‌ای و موشکی را رقم زد! امثال شهید فخری‌زاده‌ها در جمعه 7 آذر شهید نشدند در زمان تصویب برجام و ارسال اسامی دانشمندان به جاسوسان دنیا شهید شدند!
4190----0917
*‌ عده‌ای از یک جریان خاص در کشور برای نجات ارتش تروریست آمریکا از ضربات بی‌امان ایران و مقاومت، دائم مسئولیت ترور شهید فخری‌زاده را تنها متوجه رژیم غاصب صهیونیست می‌کنند. در حالی که این رژیم دقیقا هماهنگ با سران صهیونیست آمریکا از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات عمل می‌کند.
6043----0916
* دولتی‌ها ملتمسانه به آمریکایی‌ها پیام می‌دهند که اگر آمریکا به برجام برگردد ایران هم به تعهدات خود در برجام برمی‌گردد. حال اگر آمریکا مجددا از برجام خارج شد چه باید کرد و چه کسی باید خسارت‌های وارده را بپردازد؟
8902----0914
*‌ ترور فخری‌زاده دانشمند برجسته کشورمان، بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را بیش از پیش رسوا و مشت او را باز کرد.
9915----0914
* برای نجات کشور باید مردم در انتخابات یک دولت انقلابی روی کار بیاورند و از این طریق راه نفوذ دشمنان و نفوذی‌ها را سد کنند.
9738----0990
*‌ دولتمردان و مدیرانی که به رغم‌ خباثت‌ها و خیانت‌های آمریکا باز از برجام سراسر خسارت‌ محض دفاع می‌کنند آیا خبر ندارند که با این کار خود دشمن را به ادامه شرارت علیه ایران ترغیب می‌کنند.
7800----0937
* هیچ یک از دشمنان ایران نباید آرامش داشته باشند چرا که کشور را نا‌آرام خواهند کرد. حضرت امام خمینی(ره) چه هوشیارانه فرمودند آمریکا را آرام نگذارید چرا که شما را آرام نخواهد گذاشت.
3356----0919
* بسم‌ا...القاصم‌الجبارین... به نام خداوند درهم شکننده ستمکاران! بی‌صبرانه منتظر پاسخ قاطع و کوبنده به کیان شیطان بزرگ و رژیم جعلی و صهیونیستی و گرفتن انتقام شهید عزیز فخری‌زاده و سردار دل‌ها شهید سلیمانی هستیم.
رحیمیان- شهرکرد
* آقای ظریف گفته آمادگی دارم تا در دولت بعدی نیز وزارت امور خارجه را بپذیرم! تشکر از لطف شما اولا، مردم دیگر راضی به زحمت شما نیستند درثانی،  8 سالی که هسته‌ای را با خاک یکسان کردید و اسامی دانشمندان کشورمان را به دشمنان ملت دادید تا به راحتی از سر راهشان بردارند،‌ کافی است. لطفا کمی استراحت کنید!
حسامی
* نباید اجازه داد غرب‌زدگان فرصت‌طلب مدعی اصلاح‌طلبی فضای عمومی جامعه را به موافقان و مخالفان صلح تبدیل کنند و از این راه نان بخورند. همه باید در یک جبهه علیه دشمنان قرار بگیریم و کشور خود را قوی ساخته و جلو ببریم.
3107---0902
*‌ در حالی که بیش از 15 پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی داخلی به سرعت در بین مردم جا باز کرده و به خاطر مصرف کمتر و امنیت‌شان با اقبال عمومی مواجه شده، شبکه‌ها و برنامه‌های این سازمان به جای سروش برای تاسیس پیج و کانال به سمت تلگرام و اینستاگرام رفته‌اند! این کار برخلاف بیانات رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و حتی قانون ابلاغی معاون اول رئیس جمهور مبنی بر غیرقانونی بودن عضویت و تبلیغ شبکه‌های پیام‌رسان غیرایرانی است. از مجلس و هیئت نظارت بر سازمان صدا و سیما تقاضا می‌شود این دهن‌کجی به ایرانی‌ها را متوقف کنند.
گروسی
* آب گرفتگی معابر خوزستان مایه شرمساری است. کار یک سال و دو سال نیست. دولتمردان شما را به شرفتان قسم می‌دهم این مشکل را بنیادی
حل کنید.
نیک بین