kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۲۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

ماموستا حیدر مصطفوی رئیس‌ شورای افتای کردستان دارفانی را وداع گفت

ماموستا حیدر مصطفوی، رئیس ‌شورای افتای اهل سنت استان کردستان روز پنجشنبه در سن ۷۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، ماموستا حیدر مصطفوی از علمای بلندپایه کردستان، رئیس‌ شورای عالی افتا اهل سنت استان و عضو شورای افتا مدیریت اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب بود.
حجت‌الاسلام هادی اکبری مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب به همین مناسبت پیامی صادر کرد، در این پیام آمده است: درگذشت ماموستا ملا حیدر مصطفوی عضو شورای افتا اهل سنت کردستان و عضو شورای افتا مدیریت اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، موجب تألم و تأثر خاطر شد.
این عالم و فقیه وارسته و متعهد، با حضور موثر در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور، عمر خود را وقف ترویج و تبیین معارف اسلامی بویژه تحکیم وحدت و برادری در میان مردم شریف آن دیار کرد و منشأ خیر و برکت فراوانی گردید که در خاطر مردم قدرشناس این استان باقی خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه را به جامعه علمای اهل سنت و مردم متدین استان کردستان و بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و ائمه‌جمعه و شورای افتا و طلاب مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت ماموستا فایق رستمی نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، را تسلیت گفت.