kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
سردار فدوی:

عناصر توافق با رژیم صهیونیستی «تودهنی سختی» می‌خورند

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: عناصر عادی‌سازی روابط با رژیم ‌اشغالگر قدس از جبهه حق انقلاب اسلامی «تو دهنی سختی» می‌خورند.



سرتیپ علی فدوی در گفت‌‌وگو با تسنیم درباره صلح برخی کشورهای منطقه با اسرائیل اظهار داشت: عناصر حزب شیطان هرکاری انجام می‌دهند به‌دلیل قرارگرفتن‌شان در جبهه باطل شکست خورده‌اند.
وی با بیان اینکه «خداوند به صراحت فرموده که در همه مواقع حزب خدا پیروز است» افزود: کسانی‌که شیاطین عالم، بچه‌کش و خانه خراب‌کن هستند همه این‌ها در جبهه باطل و شیطان قرار دارند و اقداماتشان نگران‌کننده نیست.
وی با ‌اشاره به عناصر دخیل در عادی‌سازی روابط با رژیم‌ اشغالگر قدس گفت: کشورهای ضعیف و فشل منطقه که به این روند پیوستند، ذات خود را نشان دادند؛ این کشورها همیشه در خفا به همین شکل عمل می‌کردند که در حال حاضر ماهیت اصلی خود را نشان دادند؛ این عناصر قطعاً از جبهه حق انقلاب اسلامی و حزب خدا تو دهنی سختی می‌خورند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خفت دادن به آمریکا از سال ۶۶ آغاز شد، در آن سال رهبر کبیر انقلاب در این رابطه گفتند: «ما آمریکا را در خلیج‌فارس به مذلت می‌کشانیم» و این راهبرد سربازان اسلام براساس فرامین حضرت امام(ره) در تمام این سال‌ها بوده است.
سردار فدوی، در بیست و سومین گردهمایی یادگاران دفاع مقدس که در مجموعه سپاه پاسداران استان البرز برگزار شد، گفت: شهدا در مرتبه‌ای قرار دارند که اگر کل مردم جهان در یک جا جمع بشوند نمی‌توانند مرتبه‌ای به شهدا اضافه کنند.
وی افزود: بدا به حال کسانی که خانواده شهدا را خشمگین کردند و خوشا به حال افرادی که برای شادی خانواده شهدا قدمی برداشتند.
فدوی یادآور شد: از لحظه تحقق انقلاب اسلامی دشمنان تنها 24 ساعت سازمان‌یافته به ما حمله نکردند و پس از آن 41 سال و 7 ماه است در وجه باطل خود در تلاش هستند تا ما را زمین‌گیر کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه با ‌اشاره به پیروزی‌های مداوم یمن در نبرد حق و باطل، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده یمن یکی از فقیرترین کشورهای دنیاست، و در حال حاضر هم در محاصره کامل به‌سر می‌برد تقریبا رفت‌و‌آمد به آن غیرممکن است اما یمنی‌ها هر روز در حال رونمایی از دستاورد هستند و با آنکه تمام دنیا علیه آنها در جبهه باطل بسیج شده‌اند، ولی نتوانستند از عهده این کشور فقیر بر بیایند، حالا این موضوع عصبانیت شیوخ سعودی را به دنبال داشته است و این همان تحقق وعده الهی است.
وی گفت: سخت‌ترین کار در دنیا کاری است که به‌خاطر آن باید جان را فدا کرد، در این کارهای سخت به گواه تاریخ جمهوری اسلامی همیشه و در همه نبردها پیروز بوده است.