kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:

شجاعت و دانش در کنار بینش مکتبی رمز پیروزی خلبانان ایران است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: مسلح بودن به بینش مکتبی مبتنی بر دین مبین اسلام، شجاعت و دانش خلبانان و رزمندگان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مسیری هدایت نموده که در سطح جهان متمایز و دارای برتری‌های ویژه است.





حجت‌الاسلام حبیب نمازی‌راد، رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ضمن حضور در دفتر فرماندهی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش طی سخنانی اظهار داشت: حماسه و رشادت هوانیروز قهرمان در سال‌های متمادی پس از پیروزی انقلاب تاکنون ستودنی است. وی ضمن قدردانی از تلاش‌های این پایگاه در طول این سال‌ها، بیان داشت: پایگاه چهارم هوانیروز در حوزه‌های تعمیر و نگهداری بالگردها و ارتقای سامانه‌های تسلیحاتی و سامانه‌های پروازی و نیز تربیت نسل جوان خلبانان و مهندسین فنی و نگهداری بالگرد که عشق و ایمان در دل و جانشان موج می‌زند، توسعه قدرتمندانه‌ای داشته است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با اشاره به قدرت نمایی خلبانان جوان بالگردهای جنگنده کبرا در تمرین گسترده تیراندازی هوا به زمین در هفته اخیر، گفت: شلیک موفق هر موشک و راکت از سوی خلبانان هوانیروز ارتش اسلام، خاری در چشم دشمنان و شعله این شلیک‌ها، برق امیدی در دل دوستان است و به‌طور قطع، اجر این رشادت‌ها در نزد خدای مهربان محفوظ است.
وی خاطرنشان کرد: مجهز بودن به بینش مکتبی مبتنی بر دین مبین اسلام، شجاعت و دانش، خلبانان و رزمندگان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مسیری هدایت نموده که در سطح جهان متمایز و دارای برتری‌های ویژه باشند.
حجت‌الاسلام نمازی‌راد پس از سخنان خود، با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به امیر سرتیپ خلبان خاموشی، پروازهای ایمن و موفق را برای خلبانان این پایگاه در پناه خدای مهربان آرزو کرد.