kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

اقدام بحرین در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام ننگین بحرین در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکار است.



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت‌بار، آن را حماقتی راهبردی و خیانتی بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.
در این بیانیه آمده است: پس از قبول ذلت توسط دولت دست نشانده و مرعوب امارات، اینک پذیرش ذلت سازش توسط دولت سرسپردۀ و دیکتاتور بحرین سلسله‌ای زنجیروار از اقدامات تحریک‌آمیز برای به انحراف کشیدن افکار و اذهان عمومی جهان از مسألۀ اول جهان اسلام و عادی سازی روابط با رژیم کودک‌کش و‌اشغالگر صهیونیستی خیانتی آشکار است که هرگز از عزم و مقاومت ملت‌های جهان اسلام نخواهد کاست و به زودی شاهد آزادی سرزمین‌های‌اشغالی و قدس به دست جوانان و رزمندگان فلسطین خواهیم بود.
این بیانیه افزوده است: با این سازش رذیلانه، حاکمان بحرین باید بدانند که باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج‌فارس موضوع ساده و گذرایی نخواهد بود و این اقدام نابخردانه نه تنها صلح و امنیت به همراه نخواهد داشت بلکه موجب ناامنی و بی‌ثباتی فزاینده خواهد شد که سازشکاران از جمله حاکمان ابله بحرین را هم در بر خواهد گرفت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تأکید کرد: حاکمان ابلهی که برای عادی سازی روابط با رژیم‌اشغالگر قدس و نمایش بین‌المللی آن عجله می‌کنند، بایستی روزی بهای این جنایت بزرگ خود را به شکلی سنگین بپردازند.
در این بیانیه آمده است: بی‌شک ملت شجاع بحرین در ادامه مبارزات خود و حمایت از فلسطین، پاسخ این خیانت حکام دیکتاتور را خواهد داد.
به گزارش مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت بار، آن را حماقتی راهبردی و خیانتی بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.