kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
منابع صهیونیستی خبر دادند

تابستان داغ در انتظار اسرائیل هرلحظه احتمال جنگ با حزب‌الله وجود دارد

محافل صهیونیستی می‌گویند «تابستانی بسیار داغ» در راه است چرا که بررسی‌هایشان نشان می‌دهد، هر لحظه امکان وقوع یک درگیری میان حزب‌الله لبنان و «اسرائیل» وجود دارد.




سرویس خارجی-

رژیم صهیونیستی با اقدامات خود علیه مردم فلسطین و حتی دخالت‌ها در لبنان گویا، به سمت شروع یک جنگ جدید پیش می‌رود. بررسی اخبار نشان می‌دهد، گروه‌های مقاومت در منطقه نیز به دنبال سد اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی هستند. این تحولات باعث شده برخی محافل صهیونیستی به این نتیجه برسند، احتمال وقوع یک درگیری با نیروهای مقاومت، بسیار جدی است.
به گزارش رای الیوم، محافل رژیم صهیونیستی می‌گویند «تابستانی بسیار داغ در راه است» زیرا به گفته صهیونیست‌ها، هر لحظه امکان درگیری میان حزب‌الله لبنان و این رژیم وجود دارد. "اور هیلر" تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی حتی، اوضاع در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی را «در آستانه انفجار» توصیف کرده و از منطقه «مزارع شعبا» به عنوان عرصه‌ای برای درگیری احتمالی نام برده است. وی به نقل از منابع نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی از تابستان ۲۰۲۰ به عنوان تابستانی داغ یاد کرده است.
این تحلیلگر که ارتباطات محکمی با محافل امنیتی و نظامی در رژیم صهیونیستی دارد، به نقل از «آوی مرتسیانو» فرمانده گردان ۱۳ تیپ گولانی گفته، «ما وارد تابستانی می‌شویم که نمی‌دانیم طرف مقابل ما چه حرکتی می‌خواهد انجام دهد. نمی‌دانیم چه رخ خواهد داد».
اور هیلر در ادامه از احتمال حمله حزب‌الله به رژیم صهیونیستی سخن گفته و به پرچم‌های به اهتزاز درآمده حزب‌الله لبنان در نزدیکی دیوار حائل اشاره کرده است. ایتمار مخائلی فرمانده گردان ۷۵ زرهی تیپ هفتم رژیم صهیونیستی نیزوحشت زده گفته: «اوضاع اینجا در آستانه انفجار است و به احتمال زیاد اوضاع در اینجا شلوغ خواهد شد و هر لحظه احتمال درگیری می‌رود و ما باید اقداماتی در این زمینه به عمل آوریم».
اور هیلر در پایان با اشاره به اینکه هر لحظه امکان شعله‌ور شدن جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله وجود دارد، گزارش داد:« ما به سوی تابستان داغ دیگری در مرز با لبنان حرکت می‌کنیم؛ تابستانی که ارتشی‌ها امیدوارند که به سوی جنگ بزرگ کشیده نشود.»