kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶

حزب‌الله لبنان با نمایش کدام فیلم صهیونیست‌ ها را به وحشت انداخت؟

رسانه‌ها فیلمی از عمق مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی همراه با یک کلیپ صوتی از سید حسن نصرالله منتشر کرده‌اند که باعث وحشت رژیم صهیونیستی شده است.

شاید برای عده ای باورکردنش سخت باشد اما، انتشار یک فیلم در فضای مجازی باعث وحشت رژیم صهیونیستی شده است. رسانه مرکزی وابسته به مقاومت لبنان روز شنبه فیلمی با عنوان «کار انجام شد» منتشر کرده که شامل صحنه‌هایی از مختصات مواضع مهم رژیم اشغالگر قدس در عمق اراضی اشغالی است. این ویدئو که به زبان عبری نیز ترجمه شده با یک کلیپ صوتی از سید حسن نصرالله همراه است که در آن از قدرت ضربه زدن به اهداف تعیین شده در سرزمین های اشغالی صحبت می‌کند؛ موشک‌های نقطه‌زنی که عمق صهیونیست‌ها را نشانه می‌گیرند. در این ویدئو، «سید حسن نصرالله» می‌گوید: «امروز، ما نه تنها می‌توانیم شهر تل‌آویو را هدف قرار دهیم، بلکه اگر خدا بخواهد و با یاری او، قادریم به اهداف بسیار دقیق در تل‌آویو حمله کنیم. ما می‌توانیم به هر جایی در فلسطین اشغالی آسیب وارد کنیم».
روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» در واکنش به این فیلم نوشت، نصرالله و حزب‌الله همچنان پیام‌های تهدیدآمیز برای اسرائیل می‌فرستند. روزنامه صهیونیستی «آنتی تایمز» نیز گزارش داد حزب‌الله به خوبی جنگ روانی را بلد است٬ هدف از این فیلم تلاش برای نفوذ به افکار عمومی و آگاهی اسرائیلی‌هاست و حزب‌الله موفق شده پروژه موشک‌های نقطه زن را به اتمام برساند. پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی از توانایی‌های موشکی حزب‌الله صحبت کرده و درباره آن به صهیونیست‌ها هشدار داده و تاکید کرده بودند حزب‌الله می‌تواند با موشک‌های نقطه زن خود به راحتی کنست(پارلمان) را نابود کند. همچنین شبکه «کان» رژیم صهیونیستی اما تاکید کرده که اسرائیلی‌ها نمی‌دانند در درگیری‌های آینده چه چیزی در انتظارشان است و طبق اسناد٬ حزب‌الله پروژه موشک‌های دقیقی دارد که یک تهدید استراتژیک برای اسرائیل بوده و نمی‌تواند با آن مقابله کند.
جروزالم پست نیز نوشته، تصور می‌شود، حزب‌الله لبنان بیش از ۱۵۰ هزار موشک در اختیار دارد که همین مسئله باعث شده رژیم صهیونیستی از هر جنگی در آینده هراس داشته باشد. رسانه‌های صهیونیستی تاکید دارند:‌ «اگر حزب الله طرح موشک‌های نقطه‌زن خود را به پایان برساند، در این صورت، بدون داشتن هواپیما، نیرویی هوایی در اختیار خواهد داشت».