kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۸۹۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه:

نفی رژیم ‌اشغالگر قدس همان کفر به طاغوت است

مراسم رونمایی از دو مجموعه «دکترین رفتار سیاسی سپاه» و«احکام هدایت سیاسی» با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار شد.



این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه، حجت‌الاسلام علی محمدی سیرت مسئول دفتر تایید شرعی ضوابط و برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از کارشناسان در مرکز فرهنگی رسانه‌ای صبا برگزار شد.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی در این مراسم با‌اشاره به این موضوع که یکی از امتیازات مکتب اسلام جامعیت آن است، اظهار داشت: فقه اسلامی مانند مکتب اسلام جامعیت دارد و همه عرصه‌های زندگی مردم را پوشش می‌دهد و برای هر عرصه‌ای از زندگی روش و برنامه دارد.
وی با‌اشاره به محرومیت از برگزاری راهپیمایی روز قدس به علت وجود ویروس کرونا یادآور شد: ممکن است از این مسئله به صورت موقت محروم باشیم اما انزجار از دشمن از مبانی اعتقادی و دینی است و با انجام نشدن یک راهپیمایی این باور و اعتقاد ضعیف نخواهد شد، باید در فکر نابودی این رژیم بود، چراکه در عصر حاضر بدون نفی این رژیم ‌اشغالگر و کودک‌کش نمی‌توانیم به ایمان واقعی برسیم، چون که بر اساس آموزه‌های اسلامی کفر به طاغوت مقدم بر ایمان به خداست.
همچنین سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در این مراسم گفت: لازم بود تا در مسیر فعالیت‌های هدایت سیاسی و ارائه اخبار و تحلیل‌های سیاسی شاخص و مسئله‌ای باشد تا مطابق با آن تشخیص دهیم که آیا بر اساس حکم الله پیش می‌رویم یا نه. بر این اساس از بنده و مجموعه معاونت سیاسی مطالبه شد تا هدایت و فعالیت‌های سیاسی بر اساس دکترین رفتار سیاسی باشد و ما در طی این دو سال در دو حوزه تبدیل دکترین رفتار سیاسی سپاه به گفتمان و نیز بازنگری و بروزرسانی برخی ابعاد این دکترین و ابلاغ آن تلاش کردیم.
مراسم حاضر در واقع رونمایی از خروجی این فعالیت در قالب دو کتاب است که کتاب دکترین رفتار سیاسی سپاه سال گذشته چاپ و توزیع شد، اما بنا به شرایط اواخر سال رونمایی از آن صورت نگرفت و کتاب احکام هدایت سیاسی هم به همت همکاران ما در معاونت چند روز اخیر آماده شد و به چاپ رسید.