kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۸۹۷۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

حزب‌الله لبنان: نابودی اسرائیل قطعی است

حزب‌الله لبنان دلیل افزایش فشارها بر محور مقاومت را افزایش قدرت و دستاوردهای بزرگ آن در سطح منطقه خوانده و گفته، به یقین اسرائیل 25 تا 40 سال دیگر وجود نخواهد داشت.



«سید‌هاشم صفی‌الدین»، رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» تأکید کرده رژیم صهیونیستی در برابر قدرت مقاومت تا بیش از 25 تا 40 سال آینده دوام نخواهد آورد. او همچنین همه اقدامات رژیم صهیونیستی در محاصره، اعمال فشار، الحاق بخش‌های دیگری از فلسطین به خاک سرزمین‌های‌اشغالی و یهودی‌‌‌سازی را به دلیل ترس این رژیم آن از آینده خواند.
رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله، این را هم گفته گفته که: «اسرائیل می‌داند یک واقعیت در معادله وجود دارد، نام آن مقاومت و محور مقاومت است. این معادله در پی پیروزی‌های لبنان، فلسطین و منطقه شکل گرفته است.»
صفی الدین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از حضور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، برای حمله به همه‌اشکال مقاومت سوء‌استفاده می‌کند، گفته: «این حمله از ایرانی که حامی نخست مقاومت است شروع می‌شود تا شهید قاسم سلیمانی و حتی حملات اسرائیل به کشورهایی هم که ارتباطی با مقاومت دارند نظیر سوریه رسیده است.»