kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۵۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
مشابه واقعه 11 سپتامبر

آمریکا آذر ماه به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود کرونا در پیش است!

به اعتراف یک شبکه صهیونیستی، آمریکا یک ماه قبل از آنکه ویروس کرونا در چین شیوع یابد، به این رژیم در‌باره شیوع آن هشدار داده بود! در ارتباط با واقعه 11 سپتامبر سال 2001 نیز آمریکا قبل از وقوع این اتفاق، آن را به رژیم صهیونیستی اطلاع داده بود.




شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی فاش کرد که آمریکا در ماه نوامبر (آبان- آذر )‌، این رژیم و کشورهای عضو ناتو را از شیوع ویروس کرونا مطلع کرده‌بود. این در حالی است که کرونا یک ماه بعد در ووهان شیوع یافته و کم کم خبر ساز شده بود.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، این شبکه افزود که ارتش این رژیم پس از دریافت اطلاعات از آمریکا، نشست فوری برگزار کرد و درخصوص کارهایی که می‌ توان در برابر این بیماری انجام داد و تأثیراتی که می‌تواند بر این رژیم بگذارد، بحث و بررسی کرده است.
شبکه مذکور افزود: اطلاعات رسیده از آمریکا علاوه‌بر فرماندهان ارتش، به اطلاع دیگر مقامات این رژیم، از جمله وزارت بهداشت نیز رسیده بود.
این گزارش که یاد آور خبر مشابه در‌باره واقعه 11 سپتامبر است، این گمانه را که کرونا یک ویروس آزمایشگاهی بوده و ساخته و پرداخته آزمایشگاه‌های آمریکا است، را تقویت می‌کند.
ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر گذشته) در شهر ووهان گزارش شد. کمیسیون ملی بهداشت چین نیز ۳۰ دسامبر (۹ دی) به صورت رسمی، شیوع این ویروس را اعلام کرده است.