kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۳۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

شاخه نظامی حماس: شهرک‌های اسرائیلی را به جهنم تبدیل کردیم

در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرده، گروه‌های مقاومت از جمله گردان القدس، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را به جهنم و مکانی که مناسب زندگی نیست، تبدیل کردند.



رژیم صهیوینستی با جنایت‌های وحشیانه خود باعث شده تا افکار عمومی جهان، این رژیم را به عنوان یک رژیم خونریز و بی‌رحم بشناسند. یکشنبه گذشته صهیونیست‌ها حتی به پیکر شهدای فلسطین در نوار غزه رحم نکرده و با لودر پیکر وی را برداشتند و مانع از تشیع جنازه وی شدند. در ادامه، نوار غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی بمباران شد و در حمله صهیونیست‌ها به جنوب این باریکه، دو نفر از اعضای جهاد اسلامی شهید شدند. حتی صهیونیست‌ها خواستار دادن آزادی کامل به ارتش رژیم صهیونیستی شده‌اند تا در مقابل هر راکت شلیک شده از طرف گروه‌های مقاومت، 50 فلسطینی کشته شود! جهاد اسلامی نیز درواکنش به این همه بی‌رحمی با 20 راکت شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف حملات خود قرار‌داد.
 «ابوحمزه» سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم بزرگداشت شهید «محمد الناعم» در خان‌یونس در جنوب نوار غزه خاطرنشان کرد: «هر عملیات مقاومت در هر زمان و هر مکان و تحت هر شرایط یا پیچیدگی سیاسی یک اقدام مشروع و برخوردار از پشتوانه مردمی است، ما افتخار می‌کنیم که خون خود را تقدیم کنیم تا ملت و امت در عزت و کرامت زندگی کنند....گردان‌های القدس و مقاومت توانستند معادله موشک در برابر موشک و خون در برابر خون را تحکیم و تثبیت کنند...گروه‌های مقاومت از جمله گردان القدس، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را به جهنم و مکانی که مناسب زندگی نیست، تبدیل کردند.»
وی افزود: «مجاهدان آماده رفتن برای نبرد هستند، همان‌طور که زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر آن تأکید کرد و گفت «همان‌طور که برای نماز می‌رویم، برای نبرد و مبارزه هم می‌رویم». سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی خطاب به‌اشغالگران اسرائیلی نیز چنین گفت: «اگر بار دیگر برگردید، ما هم برمی‌گردیم.» (و پاسخ شما را می‌دهیم). ابوحمزه بخشی از مأموریت‌های شهید محمد الناعم را که اخیرا به پیکر وی اهانت شد فاش کرد و گفت: «این شهید مأموریت‌های دشوار و سخت فراوانی را در یگان کماندویی گردانهای القدس با موفقیت انجام داد... شراره مبارزه و نبرد در سرزمین فلسطین با وجود تمام توطئه‌ها همچنان شعله‌ور باقی خواهد ماند.»
حمله سندرز به نتانیاهو
از سوی دیگر، برنی سندرز، از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در جریان تازه‌ترین مناظره تلویزیونی دموکرات‌ها در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، را یک شخص «مرتجع» و «نژادپرست» خواند و احتمال بازگرداندن سفارت آمریکا از بیت المقدس به تل‌آویو را مطرح کرد. آیپک تلاش زیادی را آغاز کرده تا سندرز در انتخابات 2020 آمریکا پیروز نشود.