kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

جاسوس رژیم صهیونیستی: پس از 9 سال خدمت اسرائیل با من مثل سگ رفتار می‌کند

یک جاسوس سابق رژیم صهیونیستی، که در لبنان به نفع این رژیم جاسوسی می‌کرد گفت، علی‌رغم اینکه 9 سال برای اسرائیل جاسوسی کرده است، اما مقامات تل‌آویو با او مثل سگ رفتار می‌کنند.



یک مرد لبنانی که حین جاسوسی از حزب‌الله برای موساد، مورد شناسایی قرار گرفت و اکنون در یک کشور آسیای شرقی به سر می‌برد، از تل‌آویو درخواست کمک کرده، اما پاسخی دریافت نکرده است.
به گزارش ایسنا، روزنامه «تایمز آو اسرائیل» فاش کرد، فردی که با نام مستعار «بنجامین فیلیپ»‌، ۹ سال برای «موساد» فعالیت کرده و در جنگ با حزب‌الله لبنان، با موساد همکاری داشته است، پس از شناسایی شدن، دو سال را در زندان وابسته به حزب‌الله گذراند. او سپس، در سال ۲۰۱۵ به یک کشور در شرق آسیا رفت و اکنون نیز با احتمال اخراج از این کشور و انتقال به لبنان مواجه است.
روزنامه مذکور افزود، فیلیپ که اکنون به دنبال پناهندگی در یک کشور اروپایی است، می‌گوید که از ۲۰۱۱ تاکنون به اسرائیل در جنگ با حزب‌الله کمک کرده است، اما اکنون مقامات تل‌آویو از پذیرش او سر باز می‌زنند و حتی به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های او نیز پاسخ نمی‌دهند و تنها در ماه دسامبر پاسخی از اداره دادرسی اسرائیل با این مضمون دریافت کرده است: «شکایت شما را به اطلاع نیروهای امنیتی رسانده‌ایم».
طبق این گزارش، فیلیپ مدعی شد که عاشق اسرائیل است، اما موساد و دولت صهیونیستی با او مانند یک «سگ ولگرد» رفتار می‌کنند.
وی همچنین، با التماس از سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و دولت این رژیم، خواست رهایش نکنند و او را نجات دهند.
تایمز آو اسرائیل در ادامه نوشت: فیلیپ می‌گوید که اگر به لبنان بازگردانده شود، ممکن است با ده‌ها سال حبس مواجه شود و اگر موفق به پناهندگی در اروپا نشود، به شکل جدی به خودکشی فکر می‌کند.
سال 1393 نیز یک جاسوس مشهور رژیم صهیونیستی موسوم به«امین عباس الحاج»، در گفت وگو با روزنامه «یدیعوت آحارنوت»، به تشریح اوضاع خود پس از سه دهه فعالیت جاسوسی برای این رژیم پرداخته و گفته بود که اسرائیل پس از سه دهه استفاده ابزاری از وی، با او مثل «سگ» رفتار
می‌کند.