kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۲۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید آنها از سوی کیهان نیست.
نزاع کنید فشل می‌شوید
 مهدی محمدی: «از اردوگاه غربگرایان خبر می‌رسد انتشار لیست را گذاشته‌اند برای لحظات آخر تا در این فاصله انقلابیون حسابی همدیگر را تخریب کنند. این وعده خداست که نزاع کنید فشل می‌شوید.»
مطالبه از کاندیداها
 آسید: «این یک هفته باقیمانده تا روز رأی‌گیری، بهترین فرصت برای پرسیدن از برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی برای اولویت‌هایی مثل اصلاح ساختار بودجه‌ و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی‌ست. کاش لابه‌لای زدوخورد لیست‌ها، کمی هم به اینطور مسائل حساس باشیم و از کاندیداها مطالبه پاسخ کنیم.»
نامزدهای انتخابات توضیح دهند
 مهدی سلیمانی: «انتظار داریم نامزدهای انتخاباتی نظرشان درباره: چگونگی ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی، چگونگی نظارت بر شرکت‌های دولتی، چگونگی اصلاح نظام خصوصی‌سازی‌، چگونگی اصلاح نظام بانکی، چگونگی قطع وابستگی بودجه به نفت، چگونگی برخورد با بازار مسکن، چگونگی کنترل گرانی را شفاف اعلام کنند.»
مکتب حاج قاسم
 علیرضا گرائی: «از بی‌توجهی به دشمن و نگاه به داخل، تا وحدت در دعواهای سیاسی؛ از‌گریه بر مظلومیت ولی‌فقیه، تا توصیه به طواف دور شمع ولی‌فقیه؛ از شُکر سربازی خمینی، تا شُکر سربازی خامنه‌ای... وصیتنامه حاج قاسم منشور کامل انقلابی‌گری بود.»
سعید شکوری: «موافقید وصیت‌نامه الهی سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یادگاری ارزشمند رَفیق خوشبخت امام‌خامنه‌ای پیوست درس وصیت‌نامه امام راحل (قدس‌سره) در دانشگاه‌ها شود؟»
علی بهرانوند: «چند بار پیروی از ولایت فقیه توسط مسئولین و.... در وصیت نامه حاج قاسم تکرار شده بود؟ آهای آقایی که هر دفعه خلاف دستورات رهبری حرف میزنی و عمل می‌کنی، حواست به نصیحت‌های رهبری هست یا هنوز به فکر مذاکره با قاتل‌های سرداری؟»
غلامرضا خلیلی‌نیا هم با انتشار این تصویر نوشت: «من امروز آیت‌الله خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم؛ دوستان عزیز حقیقی و مجازی! این سخن حاج قاسم سلیمانی مال قبل از شهادت ایشان بود. بدون شک سید علی، بعد از شهادت مالک‌اشتر خود تنهاتر و مظلوم‌تر هم شده. یا رب الحجه بحق الحجه‌اشف صدر الحجه بظهور الحجه...»
عصاره وصیت‌نامه حاج قاسم
 قاسم اکبری: «خلاصه و عصاره وصیت نامه پربارِ سیاسی_الهی حاج قاسم یک کلمه بود :ولایت ، ولایت ، ولایت»
انتظار
 پیام نعمتیان: «کاش به اندازه یک لیوان آب، تشنه‌ امام زمان(عج) بودیم...»