kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با آغاز دهه فجر یک شور و نشاطی در میان مردم دیده می‌شود و انرژی زیادی در جامعه موج می‌زند و جالب‌تر اینکه این جشن ملی سن و سال نمی‌شناسد و حتی جوانانی که اصلا انقلاب را ندیده‌اند به این انقلاب تاریخی احساس غرور و عزت دارند.
8221----081
* در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک باید بگویم هیچ وصف و عنوان دیگری جز معجزه قرن برازنده این قیام مردم در سال 57 نیست معجزه‌ای که به دست خداوند و تحت هدایت و رهبری امام خمینی و همراهی ملت هوشیار ایران تحقق پیدا کرد و همچنان در حال بسط دامنه خود در جهان پرآشوب امروز است.
0609---0915
* با گذر زمان شاهد رشد کمی و کیفی جبهه مقاومت هستیم از سوی دیگر کشورهای مرتجع منطقه نیز توسط ملت‌های بیدار شده منطقه منزوی و محصور شده‌اند. در کل هرچه جلو می‌رویم زمینه برای آزادسازی قدس و نجات فلسطین بیشتر فراهم می‌شود.
0291---0918
* گاهی تصور می‌شود برخی دولتمردان به‌جای رسیدگی به مطالبات مردمی و انجام وظایفی که برعهده‌شان گذاشته شده است، در حال فرستادن سیگنال ضعف و ناتوانی از داخل ایران اسلامی هستند اما مردم در یوم‌الله 22 بهمن پاسخ این وادادگان را با قاطعیت خواهند داد.
کوشکستانی
* آیت‌الله رئیسی فرمودند: با سران کفر و استکبار روبه‌رو خواهیم شد اما نه برای مذاکره بلکه برای محاکمه. امیدوارم برخی مسئولین هم درک کنند که جبهه استکبار لایق مذاکره نیستند و باید هزینه جنایت‌هایی که در منطقه و سرتاسر جهان مرتکب شده‌اند را بپردازند و کمترین این هزینه خروج آنان برای همیشه از منطقه غرب آسیا است.
وافی - قم
* شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نابودی رژیم وحشی صهیونیستی را به جلو انداخت و طرح معامله قرن، حجت را بر تردیدکنندگان در لزوم محو رژیم صهیونیستی تمام کرد. مختصات این طرح نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها می‌خواهند دست مردم فلسطین را به تدریج از همه اجزای خاک خود کوتاه کنند.
8714----031
* نیروهای تروریستی آمریکا سال‌هاست در منطقه غرب آسیا حضور دارند و مردم بی‌دفاع کشورهای این منطقه را به شهادت می‌رسانند. این جنایتکاران حالا به خود اجازه داده‌اند که از طرح صلح در غرب آسیا سخن بگویند در حالی که منشأ ناامنی و جنگ حضور آنان در منطقه ما است.
0965----021
* آمریکا و آمریکایی فقط و فقط حرف زور می‌فهمد افسوس که عده‌ای از مسئولین در ارکان اجرایی کشور یا متوجه این حقیقت نیستند یا خود را به خواب زده‌اند و اسباب زحمت شده‌اند.
9642---0990
* شورای محترم نگهبان نباید تحت تاثیر فشارها و جوسازی‌های دشمنان قرار گیرد تا در سال آینده یک مجلس انقلابی داشته باشیم، دشمنان قصد دارند مطالبات مردم از دولت و نمایندگان بی‌پاسخ بماند تا از این طریق بی‌اعتمادی ایجاد کنند.
7124---0910
* یکی از مسئولین اندونزی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که ویروس کشنده کرونا توسط آمریکایی‌ها به چین سرایت پیدا کرده تا اقتصاد چین را به زمین بزنند و متقابلا به کسب و کار در آمریکا رونق بخشند. این جنایت دنیا را علیه آمریکا برمی‌آشوبد و موجب بی‌آبرویی آنان خواهد شد.
9462---0912
* کثیف‌ترین و تبهکارترین انسان‌های روی زمین در مراکز تحقیقات پزشکی آمریکا به تولید و اشاعه ویروس‌ها و میکروب‌های کشنده مانند سیاه‌زخم در گذشته و امروز کرونا علیه بشر مشغولند. واقعا واژه‌ای که عمق جنایت آمریکایی‌ها را بتواند نشان بدهد وجود ندارد.
8712---0912
* این احتمال وجود دارد که آمریکایی‌ها چون حریف اقتصاد چین نشده‌اند ویروس کشنده کرونا را تولید و در کشور چین منتشر کرده باشند. احتمال هر نوع جنایت از سوی آمریکا وجود دارد.
علیمردانی
* در آزمایشگاه‌های آمریکا ویروس‌های کشنده پرورش داده می‌شود تا در عملیات مخفی در نقاط مختلف از آنها علیه رقبا استفاده شود. چرا در این دنیا کسی از آمریکایی‌ها نمی‌پرسد چرا میلیاردها دلار هزینه می‌کنند و ویروس‌های مرگبار را تکثیر و نگهداری می‌کنند تا از طریق فاجعه‌آفرینی از رقبا باج‌خواهی کنند؟
2434---0919
* دولت آمریکا باید تبعات تمام اقدامات تروریستی خود در منطقه را بپذیرد. همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند دوره بزن در رو سپری شده است. یعنی بزنند می‌خورند.
7487---0918
* آقای ظریف، شما بهتر از هر کسی می‌دانید که انجام یک اقدام یا گفتن یک سخن اشتباه یا نابجا باعث به خطر افتادن امنیت ملی کشور خواهد شد. در طی این 6 سال از امضای برجام گرفته تا قدم زدن با جان کری و... بارها شاهد بوده‌ایم که دشمن قصد دارد با نفوذ در ساختار بدنه دولت، امنیت را از ایران اسلامی بگیرد.
زاهد- رشت
* اگر به دهه اول انقلاب بازگردیم و همان شور و حال انقلابی آن دوران را در جامعه پیاده کنیم بسیاری از مشکلات کنونی حل‌شدنی است. مثلاً با جذب نوجوانان و جوانان در مقاطع مختلف تحصیلی و دیدن آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای توسط بسیج سازندگی و ورود آنها به جامعه از مشکلات جامعه که به ظاهر غیرقابل حل هستند گره‌گشایی خواهد شد.
6905---0914 و 7424---0938
* شیطان بزرگ باید بداند که با این اقدام معامله قرن، فروپاشی خانه عنکبوتی رژیم پوشالی صهیونیستی را تسریع نموده است و ان‌شاءالله به زودی شاهد محو این جنایتکاران عالم خواهیم بود. پس بهتر است بیش از این دست و پا نزند که راه به جایی نخواهد برد!
آشتیانی
* به آقای رئیس‌جمهور بفرمایید وحدت زمانی تحقق پیدا می‌کند که بساط حقوق‌های نجومی را ایشان جمع کند و برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات معیشت مردم اقدامی بشود.
5830---0915
* شماری از کودکان هموطن، از بیماران پروانه‌ای هستند و داروی این بیماری به طور انحصاری در اختیار آمریکا و چند کشور محدود اروپایی است. این ناجوانمردان مدعی حقوق ‌بشر داروهای این کودکان معصوم را با قیمت‌های بالا می‌فروشند و بعضاً مشمول تحریم‌های ضدبشری کرده‌اند. واقعاً کسانی شعار حقوق بشر را بر سر دست گرفته‌اند که در همه زمینه‌ها بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشرند.
3250---021
* 8 سال می‌گذرد و متقاضیان مسکن مهر هنوز خانه‌دار نشده‌اند و طیف اکثریت نمایندگان مجلس کنونی که موظف به پیگیری بودند تا به استیضاح وزیر مربوطه می‌رسید استیضاح خودشان را پس می‌گرفتند! ما بسیاری از متقاضیان مسکن مهر راضی نیستیم که چنین نمایندگانی بار دیگر روی صندلی خانه ملت بنشینند.
محبی- تهران
* یک فرهنگی هستم. ماشین خود را فروخته و ماشین دیگری خریده‌ام. دولت به همین بهانه که پولی به حساب بنده واریز شده کمک معیشتی ماهیانه خانواده ما را قطع کرده آیا شما جای ما باشید ناراحت نمی‌شوید؟
فخرایی
* 3 سال از آغاز به کار احداث ادامه بزرگراه همت در شهر کرج می‌گذرد اما بیش از 20 درصد رشد فیزیکی نداشته است، به این ترتیب عایدی مردم این منطقه جز گرد و خاک شدید چیز دیگری نبوده است. از مسئولین درخواست داریم زمان مشخصی را برای اتمام این پروژه اعلام کنند.
9467---0903
* اعلام شد که قرار است سود سهام عدالت به سهامداران پرداخت شود اما نگفتند که چند نفر سهام بالای یک میلیون تومان دارند و فاصله مبلغی که به دارندگان سهام عدالت قرار است پرداخت شود چقدر است و با تورم موجود چه مقدار
همخوانی دارد.
3152---021