kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

حوادث مهم امروز خبر از پدیده‌ای یکتا در جهان می‌دهد



حضرت آیت‌الله‌العظمی‌ خامنه‌ای در پیامی ‌به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، حوادث مهم اخیر از جمله شهادت‌ها، قدرت‌نمایی‌های نظامی و حضور بی‌نظیر مردمی را نشانه‌های سر برآوردن پدیده‌ای تاریخ‌ساز برشمردند و تأکید کردند: گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند این پدیده را به کمال برساند و شما می‌توانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح روز گذشته، حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا آن را در وین قرائت کرد، به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی
امسال نشست شما در میانه‌ حوادث مهمی ‌برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادت‌ها، قدرت‌نمایی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ فعال در عرصه‌ دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی ‌از جوانان سراسر کشور، همه از سر برآوردن یک پدیده‌ یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد. پدیده‌ای که می‌تواند در آینده تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.
گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند به حول و قوه الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.
چشم امید و انتظار در این پویش حیاتی به جوانان دانشمند و فرزانه و باایمان است و شما می‌توانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید.
به امید موفقیت‌های بزرگ شما عزیزان
والسلام علیکم و رحمهًْ‌الله
سیّدعلی خامنه‌ای
۳ بهمن ۱۳۹۸