kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
سوال دختر سردار سلیمانی از رئیس‌جمهور:

چه کسی انتقام خون پدرم را می‌گیرد؟

دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جریان حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید، از رئیس جمهور پرسید چه کسی انتقام خون پدرم را خواهد گرفت؟




حجت‌الاسلام روحانی صبح شنبه با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در دیدار با اعضای خانواده شهید، شهادت آن سردار سرافراز و شجاع اسلام را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز نه تنها ملت ایران، بلکه همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان داغدار از دست دادن این شهید بزرگوار هستند، اظهار داشت: با اینکه مردم ابعاد جهاد و فداکاری‌های او را می‌شناسند اما باید اقدامات و کارهای عظیم او برای همگان روشن شود.
روحانی با بیان اینکه سلیمانی سرداری بود که در این ۳۸ سال هیچ‌گاه از مرکب جهاد پیاده نشد و تلاش و فداکاری او شبانه‌روزی بود، خاطرنشان کرد: خدمات این شهید بزرگوار در راستای تأمین امنیت کشور و منطقه به‌ویژه برای مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان فراموش‌نشدنی است.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه یاد و نام این شهید بزرگوار از دل‌ ملت ایران بیرون نمی‌رود و ماندگار خواهد شد، افزود: این جنایتی که آمریکا مرتکب شد در تاریخ بزرگترین جنایت‌های فراموش‌نشدنی آنان علیه ملت ایران باقی خواهد ماند.
روحانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها نفهمیدند که چه خطای بزرگی را مرتکب شدند؛ آنها آثار این اقدام جنایتکارانه را نه فقط امروز بلکه در طول سال‌های آینده هم خواهند دید.
رئیس‌جمهور ادامه داد: شهید سلیمانی همواره برای ملت‌های مظلوم و امنیت کشورهای منطقه تلاش کرد و امروز همه مسلمانان و آزادگان جهان داغدار او هستند.
روحانی با اشاره به حضور شجاعانه سردار سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های داعش و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) گفت: جایگاه و اقدامات او برای تاریخ ما فراموش‌نشدنی است و سردار سلیمانی جاودانه تاریخ ایران خواهد بود.
گفتنی است دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جریان حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید، با چشم اشکبار از رئیس‌جمهور پرسید چه کسی انتقام خون پدرم را خواهد گرفت؟ که روحانی در پاسخ گفت: اصلا نگران نباشید، قطعا انتقام او را همه می‌گیرند.