kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
مدیرمسئول کیهان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا:

باید در مقابل قداره‌کشان جهانی بُرد موشک‌هایمان را افزایش دهیم

«حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره افزایش توان موشکی کشور اظهار داشت: در دنیایی که همه علیه جمهوری اسلامی ایران قداره می‌کشند نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و نظاره‌گر باشیم. باید توان نظامی خود را افزایش دهیم و موشک‌هایمان که امروزه از برد بلند برخوردار بوده و نقطه‌زن نیز هستند یکی از ده‌ها عامل بازدارنده در مقابل دشمنانی است که علیه انقلاب و مردم و نظام اسلامی به تخاصم
 ایستاده‌اند.
وی به حضور آمریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: مقامات آمریکایی انکار نمی‌کنند که برای مقابله با ایران اسلامی در منطقه حضور دارند، بنابراین طبیعی است که مراکز نظامی و استراتژیک آمریکا را اهداف احتمالی خود بدانیم تا چنانچه دست به اقدام خصمانه‌ای زدند پاسخ پشیمان‌کننده‌ای دریافت کنند و ما به لطف خدا و همت دانشمندان و رزمندگانمان از این توان برخورداریم.
وی گفت: آمریکا در منطقه گروگان ماست ولی کانون‌های استراتژیک آن منحصر به منطقه نیست، بنابراین باید قدرت پاسخگویی ما نیز محدود به منطقه نباشد. موشک‌های دور‌برد و نقطه‌زن ما این امکان را فراهم آورده‌اند.
مدیرمسئول کیهان با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تضعیف صنایع موشکی و کاهش حضور ما در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند ایران را تبدیل به لقمه‌ای کنند تا به‌راحتی قابل بلعیدن باشد.