kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
پس از تخریب اموال عمومی ‌و ارسال فیلم به کشورهای غربی با هدف پناهندگی

عامل اغتشاش در شرق تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن جوانی که شیشه بانک‌ها را در محدوده شرق تهران تخریب و سطل‌های زباله را می‌سوزاند، خبر داد.




به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار کیوان ظهیری گفت: ظهر بيست و پنجم ماه آبان در پي ناآرامي‌هاي ناشي از سهميه‌بندي بنزين در شهر تهران تعدادي از شهروندان از طريق سامانه 110 گزارش‌هايي مبني بر تخریب شیشه بانک‌ها و سوزاندن سطل‌های زبانه توسط زن جوانی در خیابان‌های پیروزی و میدان شهدا به پلیس اعلام کردند.
ظهیری با‌ اشاره به اینکه بلافاصله تيمي از مأموران کلانتری براي بررسي موضوع به آدرس اعلامي اعزام شدند، افزود: این متهمه قبل از حضور مأموران کلانتری از محل‌گریخته بود.
وی با بیان اینکه اين فرد شرور با تخریب اماکن عمومی ‌و تشویق و‌ ترغیب مردم به ايجاد سر و صدا و عربده‌کشي موجب تشويش اذهان عمومي و رعب و وحشت شهروندان را فراهم آورده بود، ادامه داد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه وی آغاز شد.در تحقيقات پليسي به دست آمد که مخفیگاه این خانم جوان در محله سلیمانیه است و با دستور قضایی تیمی ‌از مأموران کلانتری 121 سلیمانیه برای دستگیری متهمه وارد عمل شدند و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
رئيس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این دارد که وی با مستند‌سازی از حرکات آشوبگرانه فیلم‌های کوتاه‌مدت تهیه و به دو نفر در کشورهای غربی ارسال می‌کرده است.
سردار ظهیری با بیان اینکه متهمه به قصد پناهندگی این فیلم‌ها را به کشورهای غربی ارسال می‌کرده است، گفت: وی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر همدستان در اختیار پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی ‌قرار گرفت.