kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۴۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
امیر حاتمی:

دشمن را در جبهه امنیتی به ذلت کشاندیم در جنگ اقتصادی هم پیروز می‌شویم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در جبهه امنیتی که از ابتدای پیروزی انقلاب در آن با دشمن درگیر بودیم پیروز شدیم در جنگ اقتصادی نیز که جنگ مهمی است و امروز در آن قرار داریم با اتکا به روحیه و تفکر بسیجی پیروز خواهیم شد.

همایش بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیروز با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع، سردار طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در مجموعه ورزشی ساصد برگزار شد.
امیر حاتمی در این مراسم طی سخنانی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج مولود مبارک و موثر انقلاب اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نیز خود مهم‌ترین پدیده قرن جدید است. بسیج در دفاع مقدس و در جنگ فرهنگی دشمن کار‌های نشدنی را انجام داد. بسیجیان در همه عرصه‌ها درخشیده‌اند در حوزه علم و فناوری با وجود همه موانع و تحریم‌ها حضور داشته و ما امروز در عرصه هسته‌ای، دفاعی، شیمی و دیگر حوزه‌ها کارهای نشدنی را انجام داده و به یک قطب تبدیل شده‌ایم.
وی در ادامه با‌اشاره به تاثیر تفکر بسیجی در مقابله با اقدامات امنیتی دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: در جبهه امنیتی که از ابتدای پیروزی انقلاب در آن با دشمن درگیر بودیم، همواره تفکر و روحیه بسیجی و بسیجیان نقش‌آفرین بودند و همواره دشمن را در این جبهه به خاک ذلت کشاندیم؛ چه روزی که همه گروه‌های چپ و راست اعم از منافقین و کمونیست و مارکسیست و سلطنت‌طلب را برای وارد کردن ضربه امنیتی به کشور به میدان آوردند، چه این روزها که گفته بودند تلاش خواهیم ناامنی‌ها را به داخل ایران بکشانیم و همه تلاش‌های خود را هم انجام دادند.
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: دشمنان به بهانه واهی و سوء استفاده از یک حرف انتقادی مردم به دنبال ضربه زدن به کشور بودند اما دیدیم که نتوانستند؛ واقعا برنامه‌ریزی کرده بودند و می‌خواستند در کشور نا امنی ایجاد کنند، اما همین روحیه و تفکر بسیجی در بین همه مردم عزیز ما به خوبی توانست نقشه  را نقش بر آب کند. دشمنان می‌خواستند بر تحریم‌ها و محدودیت‌ها، نا امنی اضافه کنند، اما مردم عزیز ما به خوبی نقشه آنها را متوجه شدند و نیروهای عزیز ما اعم از انتظامی، اطلاعاتی و بسیجیان ظرف چند روز برنامه‌ریزی بلندمدت و مفصل آنها را نقش بر آب کردند.
به گزارش مهر، امیر حاتمی گفت: ما در جنگ اقتصادی نیز که جنگ مهمی است و امروز در آن قرار داریم با اتکا به روحیه و تفکر بسیجی پیروز خواهیم شد و آرزوی تسلیم شدن را در دل دشمنان خواهیم گذاشت. امروز از هر زمان دیگری مطمئن‌تریم و باور قوی‌تری داریم که باید روحیه و تفکر بسیجی در جامعه‌مان حاکم باشد در آن صورت است که می‌دانیم در درون ملت ایران قدرت دفاعی مستحکم، زنده و پویایی پدید می‌آید که هیچ کس یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.