kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹

اینجا در غزه هیچ کس از تهدیدهای اسرائیل نمی‌ترسد

حماس با ‌اشاره به ضرب شستی که اخیرا به رژیم صهیونیستی وارد شد اعلام کرده «اسرائیل» در مرحله بی‌سابقه‌ای از آشفتگی و نابسامانی به سر می‌برد و تهدیدات نتانیاهو، دیگرکودکان فلسطینی را هم نمی‌ترساند.

رژیم صهیونیستی که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های برتر نظامی می‌داند و ارتش خود را «شکست ناپذیر»   معرفی می‌کند در جنگ‌های اخیر غزه برای چندمین بار هیمنه پوشالی خود را فروریخته دید. زمانی بود که تجاوزات حملات رژیم صهیونیستی به غزه دو ماه طول می‌کشید اما به تدریج با تقویت قدرت نظامی گروه‌های مقاومت زمان این جنگ‌ها کاهش یافته و اکنون مقاومت فلسطین قادر است ظرف مدت 48 ساعت دشمن را وادار به تسلیم کرده و شرایط خود را برای آتش‌بس بر آن تحمیل کند. این مسئله باعث تقویت قدرت اراده مردم فلسطین هم شده به گونه‌ای که تهدیدهای رژیم صهیونیستی دیگر برای مردم فلسطین «معتبر» نیست.
حالا «حسام بدران»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفته ‌اشغالگران صهیونیست در شرایط بی‌سابقه‌ای از زمان تأسیس این رژیم به سر می‌برند. طبق گزارش خبرگزاری مهر، این عضو حماس تاکید کرده احزاب صهیونیست در تشکیل کابینه جدید شکست خورده‌اند و این مسئله به فلج شدن بخش‌های سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی انجامیده است. بدران این مسئله را یکی از دستاوردهای مقاومت فلسطین در نبردهای اخیر دانسته و تاکید کرده که، هیچ کسی فریب تهدیدات نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین را نمی‌خورد و این تهدیدات حتی یک کودک فلسطینی را نیز نمی‌ترساند.
از سوی دیگر، اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس هم اعلام کرده پیروزی مقاومت به تعداد موشک‌هایی که شلیک کرده، نیست بلکه پیروزی مقاومت به این است که موفق شده پایه‌ها و ستون‌های رژیم صهیونیستی را برای روزهای طولانی فلج کرده و آنها را به لرزه در آورد؛ «ما انتقام خون شهیدان خود را می‌گیریم و درگیری‌های اخیر خاتمه یافته اما نبرد هنوز پایان نیافته است و این نبرد تا زمان بیرون راندن صهیونیست‌ها از سرزمینمان ادامه خواهد یافت».