kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
با حضور فرمانده سپاه انجام شد

افتتاح 700 طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی از سوی سپاه

آیین افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه تهران با حضور سرلشکر حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه و به‌صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس درسراسر کشور برگزار شد.




سردارمحمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در آئین افتتاح 700 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه تهران که روز پنج‌شنبه با حضور سرلشکر حسین سلامی ‌فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب و به‌صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس درسراسر کشور در پادگان ولی‌عصر(عج) تهران برگزار شد، گفت: سپاه تهران 1300 گروه جهادی دارد که 600 گروه آن محله محور در تهران به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند و 700 گروه در مناطق مختلف کشور خدمات ارائه می‌کنند.
وی اظهارداشت: در این مراسم 700 پروژه عمرانی را افتتاح کردیم و همچنین از امروز (پنج‌شنبه) 1000 سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود که 200 سری امروز (پنج‌شنبه) و تا هفته بسیج این هزار سری به دست زوج‌ها خواهد رسید.
فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) ادامه داد: تاکنون از سوی سپاه محمد رسول‌الله 35 هزار سبد کالا از ابتدای سال میان نیازمندان توزیع و 100 خانه افراد محروم و 30 مدرسه نیز بازسازی شده است.
سردار یزدی با ‌اشاره به خدمات این سپاه در زلزله کرمانشاه، گفت: در منطقه کرمانشاه بازسازی 23 روستا به ما واگذار شد و ما باز‌سازی را شروع کردیم و همزمان هزار و پانصد کانکس نیز به مردم اهدا و بیش از 40 هزار بسته کمکی به مردم اهدا شد.
وی با‌اشاره به اقدامات سپاه در سیل اواخر سال گذشته و ابتدای سال گفت: ما از همان ابتدا سیل در شمال کشور وارد عمل شده و 150 گروه جهادی اعزام کردیم و با وقوع سیل در جنوب کشور تیم‌های متعددی را به منطقه اعزام و به امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان پرداختیم و 90 دستگاه مکانیزه و آمبولانس را به منطقه اعزام کردیم.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تصریح کرد: در طرح 400 هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه و بسیج، 7 هزار طرح به سپاه تهران واگذار شد که امروز (پنج‌شنبه) 700 تای آنها افتتاح شد.
سردار سلامی: از هر تهدید دشمن،
فرصت می‌سازیم
سرلشکر حسین سلامی ‌فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در آیین افتتاح 700 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه تهران گفت: ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم بجز به پیروزی به چیزی فکر کنیم، ما هیچ‌گاه با وجود این جوانان نمی‌توانیم شکست بخوریم.
وی افزود: گروه‌های جهادی افسران و سربازان نبرد بزرگ هستند نبردی که عزت امت و ملت ایران را نشانه گرفته است، برخی جنگ‌ها سرزمین را نشانه می‌گیرند و برخی جنگ‌ها فخر، هویت و شرافت را نشانه می‌گیرند.
فرمانده سپاه اظهار داشت: دشمن در جنگ اقتصادی و عملیات روانی عزت و عزمت و اقتدار و سربلندی ما را نشانه گرفته بود که تمام شد، گروه‌های جهادی هستند که همواره ایران روز است و همیشه میدان میدان کار است، شماها هستید که ملت ایران از سختی‌ها ساده‌تر عبور می‌کنند و به هدف بزرگ زودتر می‌رسند و قله‌های بزرگ را زودتر فتح می‌کنند.
به گزارش تسنیم، سرلشکر سلامی‌عنوان کرد: کمیت این ملت ایران کوچک نیست زیرا آنها بزرگ هستند تا زمانی که خیرین هستند و شادی‌ها را تقسیم می‌کنند این شادی‌ها زیاد و مشکلات کاهش می‌یابند، شأن مردم داشتن زندگی شادتر و خوب است.
وی اضافه کرد: به دشمنان می‌گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می‌سازیم هر هدفی را دنبال کنید ما ناکامتان می‌کنیم، شما یادگرفته‌اید که از ما شکست بخورید و ما هم آموخته‌ایم که پیروز شویم.