kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
امام جمعه قم:

وطن‌فروشان همکار آمدنیوز به مردم معرفی شوند

امام جمعه قم گفت: روح‌الله زم به تنهایی آلت دست منافقین و کفار بود و ارزشی ندارد اما اعترافات او موجب پالایش سیستم از منافقین و سست‌عنصرها خواهد شد.



قم-خبرنگار کیهان:

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: کانال و سایت آمدنیوز اگرچه به ظاهر به نام روح‌الله زم اداره می‌شد اما حمایت سرویس‌های امنیتی آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها از او نشان می‌دهد که طیف وسیعی از آلوده‌های سیاسی در داخل و خارج برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در پشت آن قرار دارند.
وی اظهار داشت: خباثت آنها علیه جمهوری اسلامی تا آنجا پیش رفت که به وسیله این کانال ساخت تجهیزات تروریستی آموزش داده می‌شد و آشوب‌ها را ساماندهی می‌کردند.
تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به ارزشمند بودن اطلاعات و داشته‌های روح‌الله زم در مورد جریانات آلوده سیاسی، گفت: این جریان‌های سیاسی برای جلوگیری از انتشار اعترافات زم به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند لذا مردم از قوه قضائیه و سپاه پاسداران و شورای عالی امنیت ملی انتظار دارند جهت تکمیل این عملیات بسیار ارزشمند، اعترافات زم منتشر شود تا با این روشنگری خودفروخته‌ها را به مردم معرفی کنند.
وی گام مهمتر را برخورد قاطع با منابع آمدنیوز اعلام و تصریح کرد: قوه قضائیه باید مزدوران و وطن‌فروشان را به اشد مجازات برساند که از این پس کسی هوس خیانت به اسلام و انقلاب و ایران به سرش نزند.
آیت‌الله سعیدی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد عزت روزافزون سپاه پاسداران در داخل و خارج؛ گفت: نیروهای نظامی به خصوص سپاه پاسداران با اخلاص تمام وضعیت دفاعی کشور را به سطحی رسانده‌اند که دشمن دندان جنگ و تجاوز را کشیده و همین امر موجب غیظ و غضب آنها علیه سپاه‌پاسداران شده است. البته این خشم دشمنان برای سپاه عزت به همراه آورده است. امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه‌ها به جنگ‌افروزی‌های آل سعود در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: آنها همواره در پی تسلط بر کشورهای حوزه خلیج فارس بوده‌اند و جنگ یمن به همین منظور آغاز شد اما بعد از چند سال بدون هیچ دستاوردی برای پایان دادن به آن به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا کمتر از مقاومت یمن آسیب ببینند. وی با اشاره به تهمت‌هایی که علیه ایران زده می‌شود، مخصوصاً در موضوع آرامکو اظهار داشت: ایران اسلامی با هیچ کشوری از در جنگ وارد نمی‌شود اما اگر کشوری بخواهد با زبان جنگ با ایران سخن بگوید، قطعاً پشیمان خواهد شد. همانطوری که در جریان ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی این ادعا اثبات شد. لذا آل‌سعود بهتر است به‌جای حمایت از جریان‌های تروریستی و تکفیری با ایران همکاری کند تا مشکلات خود را حل کند.