kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۲۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

افزایش 36 درصدی تن فروشی دانشجویان انگلیسی برای تهیه شهریه دانشگاه

یک وب سایت آمریکایی در گزارشی از افزایش 36 درصدی تن فروشی دانشجویان انگلیسی برای تامین شهریه‌های سنگین دانشگاهی و مخارج زندگی خبر داده است.


سرویس خارجی-

رسانه دولتی «روباه پیر» این روزها و در آستانه اربعین گزارش‌های مجعول و جهت داری از وجود برخی موارد فساد اخلاقی در عراق منتشر می‌کند. اما دست بالای دست بسیار است و رسانه‌های بین‌المللی نیز این روزها گزارش‌هایی از وجود بحران‌های عمیق اخلاقی در داخل خود انگلیس منتشر کرده‌اند. وب‌سایتی مستقر در آمریکا که در راستای ترویج یک پدیده منحرف جنسی در میان دانشجویان کشورهای غربی فعالیت می‌کند به تازگی آماری از گسترش این انحراف جنسی در میان دانشجویان انگلیسی ارائه کرده است که بر اساس آن 36 درصد از دانشجویان در انگلیس برای تامین شهریه‌های دانشگاه یا مخارج زندگی تن به بردگی جنسی می‌دهند.
به گزارش فارس، این وب سایت گزارش داده دانشجویانی که وارد این نوع روابط شده‌اند به طور متوسط ماهانه ۲۹۰۰ پوند از سرمایه‌گذاران جنسی خود دریافت کرده‌اند. روزنامه «هافینگتون‌پست» نیز سال ۲۰۱۶ در گزارشی نوشته بود اکثر افرادی که وارد این نوع رابطه‌ها می‌شوند دانشجویانی هستند که برای تأمین مخارج خود و پرداخت هزینه‌های دانشگاه تن به این وضع می‌دهند. طبق این گزارش، بالاترین تعداد این نوع قربانیان در آمریکا قرار دارند و بعد از آن کشورهای کانادا، انگلیس، استرالیا و کلمبیا در رتبه‌های بعدی هستند.  روزنامه دیلی‌میل نیز گزارش داده بود بیش از 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه کمبریج برای پرداخت شهریه‌های دانشگاهی و مخارج زندگی خودشان عضو وب‌سایت مزبور شده‌اند.۳۴۰ دانشجوی دانشگاه آکسفورد هم عضو این وب‌سایت هستند. «دیلی‌میل» با بیان اینکه ۸۴۵ دانشجوی دانشگاه علوم انسانی در لندن عضو این وب‌سایت‌ها هستند آن را بازتابی از افزایش هزینه‌های زندگی در این شهر دانسته است.
آزار جنسی در مترو
روزنامه گاردین انگلیس نیز در گزارشی از افزایش میزان آزار و اذیت جنسی زنان در وسایل حمل‌ونقل عمومی انگلیس خبر داده و نوشته: «نتایج تحقیقات اخیر نشان داده است که میزان آزار و اذیت جنسی در وسایل حمل‌ونقل عمومی لندن در ۴ سال اخیر با ۴۲ درصد افزایش همراه بوده است». بر اساس این گزارش «مندی مک گرگور» رئیس‌پلیس و امنیت جامعه برای حمل‌ونقل لندن به تازگی افسرانی را مأمور کرده تا به صورت مخفی در مترو‌های این شهر تردد کنند و جرایم مرتبط با آزار و اذیت جنسی را گزارش کنند.