kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
حجت‌الاسلام رستمی:

آمریکا و حامیانش هر روز شکست جدیدی را می‌پذیرند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نیروهای یمنی که از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند با قدرت در مقابل ظلم عربستان اقدام به مقابله‌ به‌مثل کردند و می‌بینیم که حامیان آمریکا هر روز شکست جدیدی را می‌پذیرند.

حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی سخنانی در جمع ائمه جماعات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: شاید اتفاقات این روزها برای کسانی که اهل تأمل و دقت هستند، نشانه‌هایی از عبور از این گردنه‌ها و مسیرهای مهم و تعیین‌کننده، است. امروز به برکت اسلام، انقلاب و عزتی که خدا به این ملت قیام کرده عنایت کرده، شاهد هستیم که نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در حال رقم زدن و تحمیل نظمی‌جدید در منطقه و در ورای منطقه است. به گزارش فارس، وی با‌ اشاره به حمله یمن به تاسیسات نفتی عربستان، یادآور شد: نیروهای یمنی که از انقلاب اسلامی الگو گرفته‌اند با قدرت در مقابل ظلم عربستان اقدام به مقابله‌ به‌مثل کردند و می‌بینیم که حامیان آمریکا هر روز شکست جدیدی را می‌پذیرند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خطاب به ائمه جماعت دانشگاه‌ها، گفت: مخاطبین ما در مجموعه‌هایی که شما عزیزان در آن توفیق اقامه نماز جماعت را دارید، در معرض سخت‌ترین هجمه‌های فکری، روانی و اندیشه‌ای جبهه شیطان قرار دارند و اگر غفلت و بی‌توجهی نسبت به آنها اتفاق بیفتد، ممکن است بسیاری از نشانه‌های روشن را در مقابل چشم‌ این مخاطبان نادیدنی کنند و موهومات را تبدیل کنند به واقعیت و آنها را به نابودی برسانند. حجت‌الاسلام رستمی ‌تصریح کرد: تحریم‌ها و فشارهای دشمنان همه برای این است که حرکت مردم به سمت معنویت و حاکمیت حق در کشور و در دنیا را متوقف کنند و مردم را از ادامه حرکت منصرف کنند. تمام تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم و برای سلب اعتماد عمومی و فرسایش سرمایه اجتماعی این ملت است و تلاش می‌کنند در باور، فرهنگ و سبک زندگی مردم و تمام سرمایه‌های معنوی مردم را مورد هجمه قرار دهند. وی بیان داشت: در مسئولیتی که ائمه جماعت دانشگاه دارند، اخلاص بسیار شرط است و اگر غفلتی صورت گیرد، آسیب‌ها و مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد. اینجا است که حساسیت کار چه در این شرایط و چه در فراهم آوردن سایر شرایط یک نماز جماعت طراز و مطلوب، نماز جماعت با نشاط، نماز جماعت جذاب، نماز جماعت حل‌کننده مشکلات محیط، نماز جماعت توجه‌کننده به مسائل و محیط اجتماعی و... مشخص می‌شود.