kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
پژمانفر:

روش گام به گام ما را به دوران قبل از برجام باز نمی‌گرداند نباید در برابر دشمن فرصت‌سوزی کنیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است که باید اقدام ایران در راستای برداشتن گام سوم را مثبت ارزیابی کرد چرا که اروپا و آمریکا باید بدانند که ایران هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

نصرالله پژمانفر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با‌ اشاره به گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی، اظهار کرد: باید این اقدام جمهوری اسلامی ایران را  مثبت ارزیابی کرد، چرا که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.
او افزود: اروپا باید بداند که ما منافع ملی و حقوق مسلم مردم خود را با بازی‌هایی که آنها در می‌آورند معامله نمی‌کنیم.
پژمانفر تصریح کرد: روش گام به گام موجب خستگی مردم در احقاق حقوق شان می‌شود، چرا دولتمردان این پیام را درک نمی‌کنند که آمریکا زیر تعهد برجام زده و اروپایی‌ها نیز به شیوه این کشور عمل می‌کنند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی بیان کرد: روش گام به گام ما را به دوران قبل از برجام باز نمی‌گرداند، لذا دولتمردان باید در برخورد با اروپا شفاف عمل کنند.
پژمانفر تأکید کرد: ما نباید در برابر دشمن ضعف نشان داده و فرصت‌سوزی کنیم، چراکه غرب دقیقاًً به دنبال همین موضوع است تا جمهوری اسلامی ایران را ضعیف کند و به‌نظر می‌رسد که وقت آن رسیده تا دولت این بازی را تمام کند.
نماینده مردم مشهد گفت: همان‌طور که در متن برجام آمده در صورت نقض آن ما باید تمام اقدامات خود را در یک مرحله انجام دهیم نه دهها مرحله، لذا به‌ نظر بنده روش فعلی دولت صحیح نیست و ما را در موضع ضعف و ناتوانی قرار می‌دهد.