kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
فرمانده کل سپاه در بوشهر:

ایران قتلگاه تحریم اقتصادی دشمن شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحریم اقتصادی نتوانسته ملت ایران را از ادامه جهاد بزرگ باز دارد گفت: همه دشمنان می‌بینند که کشورمان قتلگاه سیاست‌های تحریم‌ اقتصادی شده است.





به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرلشکر حسین سلامی ‌در جمع کارکنان رده‌های مستقر سپاه استان بوشهر با بیان اینکه سرشت و گل وجود سپاه از وجود گل عاشورا ریشه گرفته است اظهار داشت: آن زمانی که دستان بزرگ‌ترین جوانمرد تاریخ قطع شد، سپاه شکل گرفت.
وی با بیان اینکه همه نظریه‌ها علیه اسلام شکسته شد تصریح کرد: آنچه امروز به اثبات رسید این است که با تکیه بر اسلام و دین خدا، تحت تأثیر رهبران الهی و ولایت فقیه می‌توان با دشمنان بزرگ جنگید و به پیروزی رسید و آسیب ندید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با‌ اشاره به اینکه این مدل به یک الگوی جهانی تبدیل شده است گفت: هنر انقلاب اسلامی تبدیل نظریه اثبات شده امکان پیروزی بر قدرت‌های بزرگ و تبدیل آن به یک الگوی، مجسم و عینی روی زمین بود که دل‌ها به آن مطمئن شد و قلب‌ها استحکام می‌یافت.
سردار سلامی ‌با بیان اینکه اعمال دشمنان سبب فرصت‌یابی ایران شد خاطرنشان کرد: ما منطق غلبه بر دشمن را بر اساس تعالیم پیشوایان بزرگ انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری آموختیم.
وی، تحریم اقتصادی دشمن را مورد‌ اشاره قرار داد و با بیان اینکه تحریم اقتصادی نتوانسته است ملت ایران را از ادامه جهاد بزرگ خود بازبدارد تصریح کرد: در این زمینه همه مردم به صحنه آمدند و همه این را مشاهده می‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با‌ اشاره به اینکه در تحریم اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، کشورمان را قتلگاه سیاست‌های تحریم‌ اقتصادی دشمن تبدیل کرده است افزود: دشمنان از دور و نزدیک از طریق ماهواره‌ها و حضورهای مستقیم این مهم را مشاهده می‌کنند که هیچ‌یک از شهرهای ایران چهره یک کشور تحریم شده را ندارد.
سردار سلامی ‌تصریح کرد: همه شهرها در حال آبادتر شدن هستند و نشان می‌دهد که ظرفیت‌های این ملت فراتر از دامنه قدرت دشمنان در تحریم و فشار و انزوا هستند.
وی، تعامل سیاسی کشورها را با ایران اسلامی برای همه جهان یک نشان افتخار دانست و گفت: این مهم برای آمریکایی‌ها یک آرزو است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا تنها کشوری است که اعتبار از دست رفته خود را تنها با مذاکره با مقامات ایرانی می‌بیند خاطرنشان کرد: ایران کاملاً بر رویاهای دشمن مسلط است، همه آرزوی رئیس‌جمهور آمریکا چند دقیقه مذاکره با یک مقام ایرانی است البته هیچ‌کس مذاکره نمی‌کند و همه می‌دانند مذاکره بازی در میدان و هدف دشمن است و هیچ‌کس دشمن را در رسیدن به هدف یاری نمی‌کند کما اینکه دشمن هم در حل مشکلات‌مان ما را یاری نمی‌کند.
سردار سلامی‌ با بیان اینکه راه‌حل‌ها از طریق دشمنان ناممکن است افزود: راه‌حل‌ها از درون اراده‌ها و باورها و اعتقادات خودمان می‌گذرد.
وی با بیان اینکه  ایران اسلامی بزرگ و قدرتمند است گفت: کجاست آن 12 شرط وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره با ایران، همه آنها دفن شدند حتی در تاریخ هم نماندند.
فرمانده کل سپاه پاسداران به فضای عملیات روانی آمریکا علیه ایران پرداخت و افزود: در فضای عملیات روانی آمریکا مهیب دیده می‌شود اما در فضای واقعی بسیار کوچک‌تر از آن است که در فضای عملیات روانی دیده می‌شود.
سردار سرلشکر سلامی، ایران را صاحب و منبع قدرت دانست و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران چشمه‌ساری از تولید قدرت است، قدرتی که نه تنها در سخت‌افزارها نهفته‌اند بلکه اصل قدرت در اراده ایستادگی است موجودیت قدرت در ایران زنده است قدرتی که  از درون قلب‌ها می‌جوشد و به انسان‌ها استحکام در ایستادگی می‌بخشد این اصل قدرت است.
وی بیان کرد: اینکه ما دشمن را با قفل شدن در سیاست مواجه کرده‌ایم این قدرت است و توپ و ‌تانک و موشک جلوه‌ و محصول قدرت هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران، ریشه قدرت را در درون دل‌ها، قلب‌ها، اراده‌ها و نیت‌ها دانست و گفت: ریشه قدرت در درون تدبیر و حکمت رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ایستادگی، شکیبایی، ثبات قدم، صبر راهبردی، ظرفیت تحمل ایجاد می‌کند و از این ملت در سخت‌ترین فرازهای تاریخ، عزیزترین و شریف‌ترین تصویر را به نمایش می‌گذارند.
سردار سلامی‌ با تأکید بر این نکته که ملت ایران تا آخر ایستاده است تصریح کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و آخر آن شکست دشمن و تسلیم شدن آنها به اراده ملت شریف ایران و کریم است.
وی بیان کرد: با هم متعهد هستیم که پرچم‌ها را برافراشته نگه بداریم و پیش برویم تا آنگاه که پیروزی و فتح نهایی به دست آید.