kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

بانوان ایرانی شیطنت دشمنان را خنثی کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با‌ اشاره به تمرکز دشمن بر ترویج بی‌عفتی در جامعه ایرانی، از بانوان انقلابی کشورمان و به خصوص خانواده‌های معظم شهدا خواست تا جلودار مقابله با دشمنان باشند.

به گزارش ایرنا، دریادار علی فدوی در یادواره ۶۲۰ شهید شهرستان طالقان استان البرز افزود: یکی از پیام‌های شهیدان حفظ عفاف و حجاب بود.
وی اظهار داشت: مادران، همسران، دختران و خواهران شهدا  باید برای رفع معضل بی‌عفتی به میدان بیایند تا مشکل برطرف شود.
دریادار فدوی گفت: معضل بی‌عفتی از مسائلی است که  آمریکاییان و هم‌پیمانان شیطان صفتش با تمام توان برای ترویج آن  پای کار آمدند تا عفت را از جامعه ما بگیرند که  از آن نتایجی به دست آورند که  بسیار خطرناک است.
وی افزود: بانوان می‌توانند سدشکنی کنند همانطور که در اصل انقلاب اسلامی در سال ۵۷ چند بار روالی پیش آمد که سدشکنی را بانوان انجام دادند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت:  امروز به نظر می‌رسد ماجرای بی‌عفتی که دشمنان برای ما درست کرده‌اند همان بی‌حجابی‌ها و بی‌عفتی‌ها است که هر روز در جامعه جلوه جدیدی از آن را می‌بینیم.
وی اضافه کرد: جلوتر از همه خانم‌ها نیزبانوان خانواده معظم شهدا هستند که می‌توانند این سدشکنی را یکبار دیگر انجام دهند و این شیطنت پیچیده شیطان بزرگ و همه شیاطین کوچک را خنثی کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قیام در مقابل بی‌حجابی و بی‌عفتی کار سختی نیست زیرا نیاز به جان دادن ندارد.
وی افزود: کسانیکه که باید مسئول رفع این مشکلات باشند نباید چه کنم چه کنم بگویند.
سردار فدوی در ادامه به تاکیدات امام راحل درخصوص نفروختن نفت خام ‌اشاره کرد و گفت: این موضوع از ابتدای دولت اول تا کنون ادامه دارد و در همه دولت‌ها در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی به موضوع فروخته نشدن نفت خام تاکید شده ولی انجام شده است و ما همچنان به دنبال خام فروشی نفت  هستیم. وی افزود: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران کشتی آمریکایی و انگلیس را بگیرد، نمی‌کرد و ما بسیار قدرتمند هستیم و سال‌های طولانی است که دشمنان اذعان دارند که توانی داشته باشند تا مقابل ایران بایستند.
در این آیین پیکر پاک ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده نیز حضور داشتند که با آنان
وداع شد.