kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۷۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

سی‌.ان.ان: بزرگ‌ترین دشمن ترامپ خود ترامپ است

یک شبکه تلویزیونی در آمریکا طی گزارشی به بررسی برخی اقدامات مخرب رئیس‌جمهور آمریکا در طول چند سال گذشته پرداخته و نتیجه گیری کرده که بدترین و بزرگ‌ترین دشمن دونالد ترامپ، خودش است!


سرویس خارجی-

 گفتار و کردار ترامپ طی سه سال گذشته جامعه آمریکا را دچار شکاف‌های عجیبی کرده است. بسیاری در آمریکا وی را مسبب گسترش نژادپرستی می‌دانند و به همین دلیل معتقدند وی باید «استیضاح» و برکنار شود. «واشنگتن پست» نیز یک دستگاه دروغ سنج برای ارزیابی ادعاهای خلاف واقع ترامپ راه اندازی کرده و هر چند وقت یک بار میزان دروغ‌های وی را به روز می‌کند. در جدیدترین مورد از گزارش‌های از این دست واشنگتن پست نوشته ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید تا ۵ اوت2019(14 مرداد 1398) ۱۲ هزار و ۱۹ ادعای غلط یا گمراه‌کننده بیان کرده است.
حالا خبر رسیده که «سی ان ان» رسانه دیگر آمریکایی طی گزارشی نوشته بزرگترین دشمن ترامپ در طول دوران ریاست جمهوری او، خودش بوده است: «ترامپ در طول ریاست جمهوری بدترین دشمن خود بوده و هر روز خطرات اعطای قدرت به خودش را نشان داده است. علت اینکه استیضاح او روی میز است ارتباط چندانی با گزارش مولر ندارد، بلکه مربوط به اقدامات خود ترامپ است. گرچه گزینه «خود استیضاحی» بچگانه است، اما حقیقت این است که اقدامات انگشت‌نمای خود ترامپ دموکرات‌ها را به ادامه استیضاح واداشته است.»
ترامپ بدتر هم خواهد شد
 به گزارش ایسنا در ادامه این گزارش آمده: «نانسی پلوسی، رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا که چند ماه پیش گفته بود ترامپ تقریبا دارد خود‌استیضاحی می‌کند، احتمالا منظوری داشته است. همین اوت(ماه جاری میلادی) به نظر می‌رسد ترامپ در مسیر استیضاح خود قرار گرفته باشد. به‌رغم ادامه تردید رهبران دموکرات، مسیر به سمت استیضاح شتاب گرفته است. بیش از ۵۰ درصد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از جمله برخی از قانونگذاران حمایت خودشان را از فرایندهای استیضاح اعلام کردند.حتی جفری نادلر، ‌رئیس‌کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، گفته از تحقیقات استیضاح حمایت می‌کند و تاکید دارد فرایندهای رسمی استیضاح در دست انجام است. ریاست جمهوری ترامپ از ریل خارج شده است و او با آتش نژادپرستی، برترطلبی سفیدها و تفرقه اجتماعی بازی می‌کند که اگر مرگبار نباشد، خطرناک است. با داغ شدن بحث انتخابات، لفاظی او هم جنجالی‌تر می‌شود. بازانتشار توییتی او درباره کلینتون‌ها نشان می‌دهد که او تا کجا پیش خواهد رفت. ترامپ در طول تصدی این سمت، بدترین دشمن خود بوده است. ترامپ بدتر خواهد شد، نه بهتر. کسانی که منتظر یک نقطه عطف به سمت روند عادی می‌گردند، توجهی ندارند. هرچه کمپین‌های ۲۰۲۰ جدی‌تر شود، او تهاجمی‌تر می‌شود.»