kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۶۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
با پهپادهای انتحاری

انصارالله این بار فرودگاه‌های نجران و ابهاء و پایگاه ملک خالد را درهم کوبید

سخنگوی نظامی انصارالله یمن از انجام سه حمله پهپادی موفق دیگر به فرودگاه‌های ابهاء، نجران و پایگاه ملک خالد خبر داده است.

سرویس خارجی-

انصارالله گویا قصد کوتاه آمدن ندارد چرا که مدتی است به طور مرتب و بی‌وقفه اهداف متجاوزان ائتلاف سعودی را هدف قرار می‌دهد.
این جنبش با همین روش توانست اماراتی‌ها را به تسلیم وادارد. روز پنجشنبه شهر «الدمام» در شرقی‌ترین نقطه عربستان و پایگاه متجاوزان در «عدن» را مورد حمله قرار داد و شگفتی‌ساز شد و در ادامه سه حمله دیگر در روزهای بعد به مناطقی از عربستان و همچنین داخل یمن صورت داد. حالا هم خبر رسیده که به صورت همزمان سه نقطه دیگر در عربستان را با همان دقت قبلی مورد حمله قرار داده است.
آنطور که خبرگزاری ایسنا به نقل از شبکه المسیره نوشته، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله روز دوشنبه درباره دور تازه حملات خود به ائتلاف سعودی گفته، «یگان پهپادی ارتش طی عملیاتی گسترده به فرودگاه‌ ابهاء، پایگاه هوایی ملک خالد و فرودگاه نجران در جنوب عربستان با پهپادهای قاصف کی 2 حمله کرد. این حملات با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند...عملیات اول آشیانه‌های پهپادها در فرودگاه نجران را هدف قرار داد که هدف گیری به صورت مستقیم انجام شد و منجر به تعطیلی ناوگان هوایی در فرودگاه
شد.
این هدف گیری تجلی وعده رهبر انقلاب به انجام ضربات دردناک و گسترش دایره هدف‌گیری و در پاسخ به جرایم دشمن و محاصره یمن
است.»
«سریع» در ادامه گفت: «عملیات دوم مواضع نظامی مهم و حساس در پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار
داد».
سخنگوی نیروهای مسلح یمن این را هم گفت که، در عملیات سوم آشیانه هواپیماها و اهداف نظامی دیگر در فرودگاه بین‌المللی أبها مورد هدف قرار گرفت. ائتلاف متجاوز سعودی تا لحظه تنظیم این گزارش به هیچ یک از این حملات مهم، هیچ واکنشی نشان نداده است!